Przejdź do komentarzyBywajcie, drodzy Czytelnicy!
Tekst 12 z 12 ze zbioru: Teksty epistolarne
Autor
Gatunekbiografia / pamiętnik
Formaproza
Data dodania2021-09-06
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń804

Bywajcie, drodzy Czytelnicy!


Już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem podjęcia pewnego ważnego w moim życiu projektu. Ten czas właśnie nadszedł. Znikam więc z Publixo.

Dziękuję wszystkim tutejszym Czytelnikom za zainteresowanie moimi tekstami, za liczne odwiedziny, konstruktywne komentarze oraz miłe życzenia i kontakt.

Z serducha dziękuję także wszystkim nieznajomym Czytelnikom, że tak wytrwale odwiedzali mój profil i czytali moje teksty... To szczególnie dla Was pisałam. Intuicyjnie czułam, że moje teksty wiele dla Was znaczą. Wiele razy mnie o tym na blogu też przekonywaliście.

Dziękuję wszystkim wspaniałym Autorom, którzy piszą mądre, czasem i zabawne teksty, z których wiele mogłam się dowiedzieć o sytuacji w Polsce i wiele się nauczyć.


Za jakiś czas pewnie usunę stąd wszystkie swoje teksty, aby nie zajmowały miejsca w serwisie. Właśnie się zastanawiam, kiedy mogę to zrobić.


Przez przeszło trzy lata mojej bytności na Publixo opublikowałam mnóstwo historii z życia wziętych, wiele wspomnień, bajek, rymowanek dla dzieci, wierszy satyrycznych, przemyśleń. A także fragmenty niektórych swoich powieści i opowiadań.

Zdaję sobie sprawę, że moje teksty nie przedstawiają większej wartości literackiej. Nigdy nie aspirowałam do bycia pisarką. Pisałam je jednak z sercem, dużą wrażliwością i wrodzoną radością... Dla własnej przyjemności i przyjemności innych. Zwłaszcza tych o podobnym podejściu do życia, podobnie myślących.


Gorąco pozdrawiam wszystkich razem i każdego z osobna, życząc jednocześnie, wszelkiej pomyślności w każdej sferze życia oraz wiele uśmiechów na co dzień.




Bądźcie zdrowi i szczęśliwi, jako i ja jestem, Michalszka. :)




PS

Jeśli ktoś miałby ochotę utrzymać ze mną kontakt, proszę dać mi znać na priv., tam podam mój adres mailowy.



  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Ja bym nie kasował. Zawsze fajniej, jak coś po nas zostaje!
avatar
Zaskakująca decyzja, choć przy tej nieustannej nagonce na Ciebie ze strony sfrustrowanego duetu takiej decyzji należało się spodziewać. Pozdrawiam i życzę dużo spokoju i bardziej przyjaznego środowiska.
avatar
Jako pożegnalna mowa - tekst wzorcowy.

My się jednak NIE ŻEGNAMY.

NEVER FOR EVER!

/patrz Kate Bush *Babooshka*/
avatar
Optymisto, też tak uważam, że fajnie jest coś po sobie zostawić... i zostawiam — w bezpiecznym miejscu. :)
avatar
Emilio, nie tylko popatrzyłam, ale i posłuchałam. Dziękuję za jej przypomnienie. A także za: „NEVER FOR EVER!”. :)
avatar
Nie, Janko, mylisz się. W najbliższej przyszłości naprawdę mam do wykonania pewne absorbujące zadanie... Acz wspaniałe, ciekawe i bardzo radosne.

Żadni podli, nienawistni ludzie nigdy nie mieli wpływu na moje decyzje... i mieć nie będą. A już zwłaszcza ta nieszczęsna dwójka i im podobne głupki i klakierzy. Co najwyżej żal mi ich może być, że tak na własne życzenie zubożają sobie życie... i nurzają się we własnym...

Mam to szczęście, że już od lat żyję w bardzo przyjaznym środowisku... ale dziękuję za Twoje życzenia.
Jak będziemy w kontakcie, to Ci kiedyś opowiem w czym rzecz i co to za wspaniały projekt przede mną.
avatar
W takim razie życzę skutecznej realizacji Twojego ambitnego projektu oraz samych pięknych i pogodnych dni.
avatar
Wielkie dzięki, Janko! Tobie również życzę samych pomyślności i uśmiechów na co dzień. :)
Właśnie wysłałam Ci e-maila... Siemano!
avatar
dlaczytajacych.blogspot.com — link do bloga, na którym publikuję swoje teksty na bieżąco.

To wiadomość tylko dla tych Czytelników, którzy są pozytywnie nastawieni do życia i ludzi.

Przy okazji szczęśliwego Nowego Roku Wszystkim życzę, w zdrowiu i poczuciu bezpieczeństwa.
© 2010-2016 by Creative Media
×