Przejdź do komentarzyhomo sine mente
Tekst 255 z 255 ze zbioru: miszmasz
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formautwór dramatyczny
Data dodania2021-11-23
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń817

~~

W Polsce oprócz wirusa mamy też świrusa,

ceniącego swe prawa wyżej od przyrody

- więc na żadne restrykcje nie może być zgody

bowiem ocena władzy coraz bardziej kusa ..

...

- miałeś chamie czapkę z piór, ostał ci się ino sznur ..

(Stanisław Wyspianski - Wesele)

~~

  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Są zwolennicy i przeciwnicy restrykcji. W grudnie spodziewany jest spadek zakażeń.
avatar
Borbolenthina - uważasz zatem, że wszyscy sąsiedzi (światli) wokół nas się mylą, wprowadzając takowe restrykcje, a Polska pod skrzydłami mariażu Kościoła z Tronem rządzić się może swoimi prawami ..
avatar
Uważam, że jest coraz więcej kwarantann i coraz więcej ludzi umiera nie na covid a inne choroby, które są leczone z opóźnieniem albo wcale. Dołoży się do tego restrykcje i co wyjdzie, sam sobie Dobromirze dopowiedz.



A przecież już testowana jest tabletka lecząca covid.
avatar
Sprostuję, tabletka już jest i czeka na zatwierdzenie przez Europejską Agencję Leków.
avatar
- no to teraz Ty sobie odpowiedz, dlaczego umieralność wzrasta również na inne choroby?!!
Przecież covidowcy zajmują coraz liczniej miejsca na innych oddziałach i nie ma miejsc, środków ani sił na leczenie nawet raka!!!
avatar
Nie wiem czy restrykcje będą czy nie, nie mam na to wpływu.Jeśli myślisz, że umieralność wzrasta, bo nie ma restrykcji, to trudno.
U nas niektórzy ludzie maseczek nawet nie chcą nosić, a co dopiero mówić o innych zakazach.

Sam możesz zadbać o swoje bezpieczeństwo, bo zaszczepieni są podobno bezpieczni.
avatar
- nie są w 100% zabezpieczeni przed zakażeniem, a jedynie przed ciężkim przebiegiem choroby!!!
Natomiast ja sam już w połowie września przyjąłem trzecią dawkę szczepionki ..
avatar
Zgadza się, ja po raz drugi złapałam covid jak kolejną szczepionkę.Najgorsze są powikłania.
© 2010-2016 by Creative Media
×