Przejdź do komentarzyamens homo
Tekst 71 z 254 ze zbioru: okolicznościowe
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formautwór dramatyczny
Data dodania2021-12-12
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń808

~~

Trzeba być chyba bezmózgowym trepem

i wierzyć w swoją, nieśmiertelną krzepę

- by przeciw Covid nie przyjąć szczepionki ..


Jedynie chore w swej postaci mrzonki,

mogą prowadzić do takich zaniechań.


Człowiecze - pomyśl - czyja to uciecha,

że możesz uśmiercić kogoś bliskiego?


- wskażą Cię kiedyś jako tu winnego ..!!!

~~

  Spis treści zbioru
Komentarze (12)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
"Musi to na Rusi a w Polsce jak kto chce" - przypomniałam sobie powiedzenie z czasów podstawówki. Gdyby szczepionki nie miały tylu skutków ubocznych i były bardziej skuteczne, pewnie ludzie by się o nie zabijali. Znam takich, którzy pomimo pełnego szczepienia długo i ciężko chorowali. Można im tylko powiedzieć, że jeśli by się nie szczepili, już by było po nich, gdyby nie to, że zaszczepieni też zasilają szeregi pacjentów w szpitalach covidowych, a nawet umierają.
avatar
Wyraziłaś swoje zdanie i chwała Ci za to - ale .. wspomnij kilka innych szczepionek, które to są obowiązkowe (szczególnie w okresie niemowlęcym) i chyba nie przyjdzie nikomu do głowy, aby je kwestionować .. Statystyka szpitalna dowodzi jasno współzależności zachorowań i zejść śmiertelnych pomiędzy zaszczepionymi, a nie ..
avatar
Bardziej wierzę temu, co się dzieje na moim podwórku niż statystykom. Jeśli poròwnujesz szczepienia z dzieciństwa, to chyba się orientujesz, że po nich nikt nie umierał,a poza tym zawsze, w razie czego.można było dochodzić swoich praw.Najbardziej dramatyczne, że nie ma innej alternatywy niż szczepienia, więc jakby nie mamy wyjścia.
avatar
- no, właśnie .. póki co nie mamy innego wyjścia, a jakoś bronić się trzeba - więc nie wydziwiajmy wobec całego świata
avatar
A co to znaczy "wydziwianie wobec całego świata"?
avatar
- odnoszę się tutaj do grupy antyszczepionkowców, którzy przecież są w mniejszości ..
avatar
Ten, kto nigdy nie doświadczył duszenia się, nie potrafi sobie tego wyobrazić. Niektórzy pacjenci popadają w taką panikę, że wyskakują z łóżek, ściągają maski, wąsy tlenowe. Próbują uciekać, choć to tylko pogarsza ich stan.
...
źródło:
https://wiadomosci.wp.pl/kiedy-umieraja-pluca-6714075762006720a
avatar
Otóż zaszczepieni też się duszą i też cierpią, dlatego niech każdy decyduje sam o sobie. Dzięki szczepionkom mieliśmy wrócić do normalności, i co?
W sytuacji ekstremalnej każdy myśli, że jakby się zaszczepił, toby nie umierał, a ten, co się zaszczepił, pewnie myśli, że po co się szczepił, kiedy tak ciężko choruje. Nie wiem czy przeszedłeś tę chorobę, bo ja tak.
avatar
- ja ... odpukać .. przy swoich 76 latach przyjąłem już trzy dawki szczepionki - w mojej rodzinie też wszyscy zaszczepieni i nikt z nas nie "załapał" się na owego wirusa. Przecież nikt nie twierdzi, że szczepionka zapobiega w 100% zachorowaniu na Covid - lecz w znacznym stopniu ogranicza zarówno samo zakażenie się, jak i przebieg choroby. To są niezaprzeczalne fakty i nie da się ich podważyć.
avatar
W Izraelu 76 % wykrytych przypadków Omikron dotyczyło osób po trzeciej dawce szczepionki.Opublikowano dane z tego roku śmiertelności na Covid dla poszczególnych grup wiekowych. Co z tych danych wynika? Ano nic nowego i zaskakującego, a jeśli już, to kogoś, kto uwierzył w medialną narrację.
Z udostępnionych danych wynika, że 91 % ludzi, którzy umarło z powodu Covid-19 miało więcej niż 60 lat. Pozostali obywatele w wieku od 0 do 60 lat stanowili ok. 9 % zgonów covidowych, z czego 63 % zgonów w tej grupie dotyczyło osób w wieku 51 - 60 lat.
Ryzyko zgonu na Covid-19 dla osób młodszych niż 20 lat wynosi... 0,0000, niezależnie czy są to osoby zaszczepione, czy nie.
Ryzyko zgonu na Covid-19 dla osób w wieku 21 - 30 lat wynosi 0,0001
Ryzyko zgonu na Covid-19 dla osób w wieku 41 - 50 lat wynosi 0,0013
avatar
Dane z 7.12.2021 - źródło:

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-na-swiecie,wariant-omikron--dwa-mozliwe-scenariusze-rozwoju-pandemii-naukowcow-z-izraela,artykul,84570721.html
~~
Wariant Omikron, wg bazy GISAID, został wykryty w 52 państwach. Jednym z pierwszych był Izrael. Do rej pory oficjalnie stwierdzono tam kilkanaście przypadków. Żaden pacjent nie wymagał hospitalizacji.
avatar
Dopisek /aktualizacja do poprzedniej mojej wypowiedzi:
~~
W Izraelu w piątek wykryto 14 nowych przypadków Omikronu. Zbiegło się to w czasie z raportem tamtejszych ekspertów medycznych mówiącym, że w tym kraju rozpoczyna się kolejna fala koronawirusa - źródło:
...
https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-na-swiecie,izrael---rosna-zakazenia--rozpoczyna-sie-piata-fala--kolejne-przypadki-omikronu,artykul,47899663.html
© 2010-2016 by Creative Media
×