Przejdź do komentarzyJedyne niezależne media
Tekst 77 z 100 ze zbioru: Prawda ponad wszystko
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2022-01-29
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń690

W telewizji Trwam odbyło się sympozjum ,, Oblicza pandemii,,

Jestem pod wrażeniem fachowości oraz rzetelnej analizy o ściśle naukowych cechach. Pierwsza liga. Obnażyli kłamstwa oraz całą masę błędnych decyzji za pomocą nauki i statystyk. To rządowi eksperci są zakłamaną i ciemna masą z oskarżeniami o powiązania  korporacyjne.

Była to też po części debata, ale niestety bez udziału strony rządowej. Swą nieobecność tłumaczyli dość prostacko – szkoda powtarzać, bo obrażali prelegentów, po prostu dno.

Co ważne, takie spotkanie się odbyło, choć w koło grasuje cenzura a krytycy są zwyczajnie zwalczani oraz piętnowani. W ostatnim czasie, nie można by było mówić o wolności słowa gdyby nie media internetowe. Sytuacja prawie jak za komuny.

Dlatego wielkie uznanie dla O. Rydzyka i telewizji TRWAM oraz tamtejszej uczelni, która to spotkanie  zorganizowała.

Wniosek jest jeden i oczywisty – jedyną niezależną telewizją jest obecnie TRWAM.

Powtarzam – obecnie jedynym niezależnym medium są właśnie media katolickie z rodziny Radia Maryja.

Nie inaczej !


  Spis treści zbioru
Komentarze (15)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
To nie SF?
avatar
To prawda !
Było mocno.
avatar
Sam Rydzyk nie kryje tego, że zaszczepił się trzecią dawką szczepionki.
Ojciec Rydzyk mógłby być twarzą kampanii szczepionkowej, bo przecież dla wielu jest autorytetem – stwierdził dr Konstanty Szułdrzyński z Centralnego Szpitala Klinicznego MSWiA w Warszawie. Zaznaczył jednak, że całe wydarzenie nie miało wydźwięku proszczepionkowego, a zebrani "eksperci" to "osoby, które z medycyną nie mają nic wspólnego". – Problem w tym, że w tym środowisku jest też bardzo dużo osób, które podchodzą w sposób zupełnie inny i wierzą w jakieś niesłychane bzdury i teorie spiskowe. Całe nieszczęście polega na tym, że część z nich umiera. To są biedni ludzie, którzy dali się nabrać – wyjaśnia były członek Rady Medycznej przy premierze.(https://wideo.wp.pl/ojciec-rydzyk-trzykrotnie-zaszczepiony-lekarz-moglby-byc-twarza-kampanii-szczepionkowej-6732267211421825v)
avatar
Analiza była fachowa bez najmniejszej wątpliwości.
Wątpliwości rodzą się wówczas gdy ktoś krytykuje nie udzielając się polemice.
Tylko besztając.... nie używając argumentów.
Uważam się nieskromnie za człowieka nauki. W przeciwieństwie do reszty swą argumentację udowadniam choćby na przeciwko siedział zakuty łeb.
Kto przesłucha owo sympozjum - nie będzie miał wątpliwości po której stronie jest prawda .
avatar
Ale co jest według Ciebie prawdą?
avatar
O jakich prawdach i kto konkretnie co mówił na tej debacie/sympozjum w RM, niestety, w felietonie martwa cisza, i się tego nigdy nie dowiemy, ponieważ de facto wcale nie chodzi tutaj o prawdę, a o kreowanie prawdy, czyli o

MOJE SUBIEKTYWNE ZDANIE, serwowane nam jak wyrocznia:

to JA-anonimowy Ktoś uważam, że dyskusja /o której głucho w tekście/ była na najwyższym poziomie naukowości,

i niech to Czytelnikowi znakomicie wystarczy. Jak JA mówię, to tylko mówię, bo do jakichkolwiek faktów równie daleko jak stąd na Marsa - i z powrotem.

Klasyka demagogii
avatar
Przepraszam za niedopatrzenie! Chodzi, naturalnie, o niezależność=wiarygodność nie RM a tv "Trwam"
avatar
Według mnie prawdą jest możliwie poprawnie skondensowana informacja, ujęta w precyzyjne słownictwo, która to najbardziej odpowiada rzeczywistości w stosunku do jej rozpoznania.
avatar
Żelazna zasada:

Jaki pracodawca - taka twoja niezależność.

obowiązuje wszędzie, czyli nawet na Pegazusie.

ERGO

Gadki o jakiejkolwiek gdziekolwiek niezależności, owszem, są na poziomie,

ale

jedynie na poziomie piaskownicy. Absolutnie wszystkie media - w tym tv "Trwam" - mają swoich sponsorów, a ci kreują taki obraz rzeczywistości, jaki IM pasuje
avatar
https://www.youtube.com/watch?v=G9WpEATDlIo&t=360s
avatar
Żadnych linków! Mówimy tutaj wyłącznie o tym, co w FELIETONIE
avatar
Droga Emilio właśnie obecnie masz w mediach kreowanie prawdy - czyli zwykłą manipulację.
Sama narracja strachu i wybiórczo podawanych informacji jest do rozszyfrowania że coś jest nie tak.
Mamy w TV propagandę o skali niespotykanej do tej pory.
Przerażające i dołujące.
Przeraża też bezczynność wielu dziennikarzy.
Wielu zaś w sposób prosty i nader oczywisty punktuje władzę .
Wystarczy posłuchać !
avatar
Odróżniamy DWA różne światy:

1) dyskusję na temat tekstu

od

2) dyskusji na temat wolnych mediów

To jest portal literacki, więc pochylmy się, Autorze, nad tym, co P A N napisał w felietonie
avatar
Rozar (autor), 6 godz. temu (08:52)
"Według mnie prawdą jest możliwie poprawnie skondensowana informacja, ujęta w precyzyjne słownictwo, która to najbardziej odpowiada rzeczywistości w stosunku do jej rozpoznania."

Jeśli tak uważasz....Ja traktuję jako głosy w dyskusji a nie informację, na co wskazuje tytuł: "Oblicza pandemii".
avatar
No - dyskusja ma inną definicję :-)
© 2010-2016 by Creative Media
×