Przejdź do komentarzyNa Dzień Dziecka
Tekst 76 z 130 ze zbioru: Fraszki
Autor
Gatunekpoezja
Formafraszka / limeryk
Data dodania2022-06-01
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń532

Niezależnie od wieku, `wszyscy jesteśmy dziećmi`, więc... ;)


NA DZIEŃ DZIECKA

Każdy z nas wciąż w sobie małe dziecko nosi,

mimo że dorosły, ciągle o coś prosi.

  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Mało odkrywcze. Po prostu kolejna pierdoła. Zaśmieca tylko portale. Autor uważa, Że to coś, a to gówno. NO!!!
avatar
No, Teraz ty mnie zablokuj jak twój janko i będzie duet. powodzenia.
avatar
Pulsarze, ależ pisz, pisz takie komentarze, niech inni też ciebie poczytają.

PS. Teraz ad rem - w "poprawnoiści językowej" dałeś ocenę "dno". Przyjęte jest na naszym portalu, że ocenę za tę "poprawność językową" komentator uzasadnia. Proszę teraz więc wykazać mi te błędy - ortograficzne, fleksyjne, stylistyczne czy inne, za które obniżyłeś ocenę do "niedostateczna". Po to też jest nasz portal, aby się wzajemnie uczyć dobrej, polskiej polszczyzny.

Z uszanowaniem, w oczekiwaniu na te pożyteczne i merytoryczne zastrzeżenia do mojego tekstu...
avatar
Pulsarze, co jest? Minęła ponad doba a ty dalej nic, tylko czerwoną, minusową jedynkę do mojej odpowiedzi potrafisz wstawić? Tak zza węgła? Tylko na tyle cię stać? Malutko, jak na "komentatora" na literackim portalu.

Mam dalej nadzieję, że jednak troszkę się wysilisz i uzasadnisz to "dno" za moją "poprawność językową" we fraszce. Chcę się przecież poprawić w zapisie dzięki twojej wiedzy o pisowni polskiej.
Pozostaję w oczekiwaniu.
avatar
Nie stawiam nikomu minusÓw
Tu jest 2 z MINUSEM ja mam tylko jedno kĄto. Widocznie ktoś podziela moje zdanie. No!
Koniec gaworzenia z tobą.
avatar
Pulsarze, nie stawiasz nikomu minusów? Przyjmuję na wiarę.

Co do twojego gaworzenia (faktycznie na razie gaworzysz, przynajmniej napisałeś prawdę o sobie; chociaż mimowolnie ale efekt się liczy) - co z tą oceną "dno" za "poprawność językową"? Dalej czekam abyś ją uzasadnił, tzn. wskazał na błędy w zapisie. Potrafiłeś tak ocenić, to widocznie je znalazłeś i uważasz, że miałeś do tego podstawy. Wykaż więc te błędy, abym mógł się poduczyć w pisowni i więcej ich nie popełniał.

Z uszanowaniem...
avatar
Jak widzisz, mam tutaj swój fan-klub. Ha, Ha.
avatar
Pulsarze, nie zbaczaj z tematu. Możesz sobie dalej gaworzyć ze swoim "fan-klubem", jak go nazwałeś. Mnie akurat on nie interesuje.

Natomiast dalej oczekuję na uzasadnienie twojej oceny "dno" za "poprawność językową". O tym teraz jest mowa.
avatar
Prawie pod wierszami Autora się nie pojawiam, jednak na histeryczne draństwo przedmówcy musiałam zareagować.
Przecież ta wierszowana refleksja niczego złego ze sobą ani "w sobie" nie wnosi?
avatar
Befano, mamy inne spojrzenia na różne sprawy i różne zaszłości się zebrały przez te lata, ale tym razem moje uszanowanie za komentarz.
© 2010-2016 by Creative Media
×