Przejdź do komentarzyZnaki
Tekst 2 z 23 ze zbioru: moja filozofia
Autor
Gatunekfilozofia
Formaartykuł / esej
Data dodania2023-02-22
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń348

Nastał czas magiczny spowił świat, ludzie są bo mieszkają tutaj od początku istnienia. Zeszly demony przeszłości są i teraz, aniołowie czuwają na skrawku nieba. Coś się stało, coś wydarzy dziwnie się zachowuje od kilkunastu lat. Dawno temu dotknął mnie Bóg i powiedział nie będziesz zabijał.Walczylem z demonami strach ból lęk przed każdym dniem zbliżał mnie do walki z samym sobą taki sposób bitwy jest najważniejszy. Jeśli pokonasz swoje słabości cóż pozostaje jedynie życie w nowym sobie lepszym posłusznym Bogu.On przechadza się między nami mówi do nas przez drugiego człowieka niezwykłe, słuchaj ludzi, którzy potrzebują pomocy wsparcia i wierzą, że możesz im pomóc nie odrzucają ich nie odpychaj odpowiadaj im szukaj odpowiedzi pomagaj całym sercem nie żądaj zapłaty zbieraj ziarna by choć jedno uzbierać w niebie. Człowiek słaby w oczach Boga miłością dzieckiem bożym należymy do Niego broni nas przed grzechem.Wydal Syna by zmazał i wybielił nas swoją krwią niewinną przelaną na drzewie krzyża jak złoczyńca poniżony opluty przez faryzeuszyi pogańskich żołnierzy.

Patrzył na nich z miłością bo nie wiedzieli co czynią to zaślepienie otworzyło oczy tym co uwierzyli i idą tą samą drogą ciężką, ale należy iść pogodzić się z wolą bożą. Jak było na początku tak jest i teraz tak napisano. Święte słowa zawsze są słodyczą dla ubogich chorych i tych nawróconych ostatni moment by coś zmienić i dać świadectwo prawdzie. Nasz Wielki Stworzyciel rzeczy widzialnych i niewidzialny. Ciągnie się nieprawda od tysięcy lat nastał czas magiczny by poznać prawdę pośród fałszywych. Padniemy na kolana już czas się obudzić i uderzyć się w piersi Boże bądź miłościw nam grzesznym w świecie przewrotnych ludzi. Wybaw ode złego od pustki w sobie pozwól nam na poprawę na godną postawę ludzi pokornych bądź przy nas Ojcze Niebieski.

Amen.


  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×