Przejdź do komentarzy'Czuj stary pies szczeka'
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2023-11-15
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń254

Wśród POlit-dziadersów wszystko po staremu -

Miłości gwiazdkowana mowa kwitnie nadal -

Hasła analfabetów, jak krzyżykiem podpis

I ciągłość niedosytu tłuściutkich tantiemów


Żarliwe obietnice idą do lamusa -

Ważniejsze ciepłe stołki, sędziowie-swojacy.

Cóż, `większość` wymieszana  (misz masz), więc rodacy

Przydomek dostaniecie narracji sługusa.


Już `narodowa zgoda` jak wykwit na dupie

I tylko patrzeć chwili, gdy to wszystko dupnie.


  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Obyś nie wykrakała?
avatar
Dupnie, dupnie :-D Zrobią staruszkowie swoimi lagami majdan, kiedy im pozabierają ich czternaste trzynastki, przy okazji oraz dodatkowo zabierając "to i owo". I nawet się nie obejrzą ci męscy specjaliści od babskich pup rozwartych przez lemparty do łyżeczkowania, gdy przed sejm nie tylko wrócą barierki, ale i nawet neoZOMO.
avatar
Krakanie nie ma znaczenia, Optymisto. Znaczenie mają Fakty, ich skutki i następstwa.

Befano, ciekawam, czy będzie przywrócenie emerytur SB, kosztem wspomnianych 13 i 14-tek.
avatar
A jak! Najpierwszy prezent od nazywanej (bez)rządem lewizny ;-)
avatar
Jeszcze nie ma rządu nowego, a ty złorzeczysz.
Czemu nie smuci cię stary rząd, który podał się do dymisji, ale ciągle grabi do siebie kasę wspólną naszą. Nie partyjną pisowską.
Ot piekiełko polskie.
avatar
A temu Pulsarze, że Tusk to nie nowa postać w polityce i nie zaskoczy mnie nagłą zmianą w jego kierunkach działań. Dla mnie od dawna jest najgorszą z wszelkich opcji. Teraz jako opozycja mam zbójeckie prawo, by zachowywać się jak dotychczasowa totalna... A widać ją tu codziennie nadal z kampanią literacką, choć przecież wygrali wybory.;)
avatar
Myślałem gruszka, że jesteś inna. Ale ty dałaś się zahipnotyzować propagandzie pisowskiej. Przecież gdyby jeszcze cztery lata rządzili, to byłaby Białoruś. Łukaszka nie oddał władzy i ci kombinują, a może się uda zachachmęcić. Jeszcze te 13 i 14 wyjdą wszystkim bokiem.
ja pamiętam czasy Gierka. Byliśmy potęgą, a okazało się, że była tylko potęga długu.
Każdy jednak niech myśli jak chce. Dobrze, że ludzie się obudzili i już.
avatar
Myśl i pisz co chcesz, ale nie wplywaj na moje poglądy, bo na ich temat masz za mało danych. Nie zabiegam o niczyją aprobatę. Na tym polega samodzielne myślenie. :)
avatar
Nie dano Ci ocen?
avatar
Oceny były w szkole. :)
Tutaj, etam:)
© 2010-2016 by Creative Media
×