Przejdź do komentarzyBestia
Tekst 187 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2024-02-14
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń153

Bestia


Oto zrodziła się z niebytu bestia

Wyciąga ona

rękę do twych dzieci

i po wasze dzieci

do mych

do naszych


Tak oto przemawia

Ustami swych sług

Sączy słodki jad

Uśmiecha udając szczerość


Ale to bestia

Bestia z czerwonymi oczami

Krwawymi rękoma

Bestia


Miejcie w sobie siłę

Miejcie na Boga siłę

By podnieść miecz


(99+)#polska #viral #follow #poland #new #informacje #information #news #po... | TikTok


  Spis treści zbioru
Komentarze (12)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
https://www.tiktok.com/@rozaliapolska7/video/7335031525789961505?_r=1&_t=8jsRq74QL32
avatar
Jest to moja reakcja na promowanie szczepień przez Klaudię Jachirę - dla mnie Bestia .
avatar
Jednak myśl o tym, że

tuż po wojnie 1939 - 1945 w całej Europie obowiązkowo wyszczepiono przeciwko

- błonicy,
- polio,
- krztuśćcowi,
- gruźlicy,
- tężcowi,
- wirusowemu zapaleniu wątroby,
- śwince,
- różyczce,
- odrze
- i wiśle



wszystkie dzieci,

a potem każdego roku szczepiono kolejne tych dzieci roczniki

na okrągło aż do lat 90.

I TE DZIECI ŻYJĄ DO DZISIAJ

- w tym poemacie taka prawda ponad wszystko w ogóle nie istnieje
avatar
Publiczne

bez procesu sądowego

wskazywanie palcem winnych, szmacenie cudzego nazwiska i cudzej godności - to

zgodnie z punktem 216 /paragraf 2/ "Kodeksu karnego"

spora grzywna na rzecz szmaconego plus wyrok odsiadki do lat dwóch
avatar
By podnieść miecz, wystarczy ten miecz mieć!

Kłopot taki, że on /miecz/ zawsze JEST obosieczny.

NIGDY NIE PODNOŚ GŁOSU NI RĘKI NIE TYLKO NA CZŁOWIEKA, ALE I NA WSZELKIE BOŻE ISTNIENIE!

N I G D Y
avatar
TA DZIEWCZYNA NAMAWIAŁA DO APLIKOWANIA TRUCIZNY!!!


Szkopuł w tym że tamte szczepienia np. przeciw śwince były naukowo i medycznie uzasadnione - szczepionki miały swój proces badawczy i historię sprawdzania na wiele sposobów .
OBECNE SZCZEPIENIA NIE MIAŁY PROCESU NIEZBĘDNEGO DO APLIKOWANIA. Sam Pfaizer w umowie z RPA - która jest dostępna wskazuje iż nie zna skutków długoterminowych.
Sam też Pfaizer później przyznaje - żE SZCZEPEINIA POWODUJĄ PROBLEMY W żYŁACH - TAKIE JEST JEGO STANOWISKO !!

Sprawa zamieciona pod dywan CICHO SZA !!!
DLA MNIE OSOBA KTÓRA NAMAWIA DO SZCZEPIENIA DZIECI NIEZNANĄ I NIEPRZEBADANĄ SUBSTANCJĄ - POWINNA BYĆ OSĄDZONA. W przypadku potwierdzenia że ta substancja szkodziła - powinna zostać powieszona i to publicznie .


Dodać należy że szczepienie dzieci było totalnie niepotrzebne - bo kurwa nie chorowały .
Szczepeinia dla dorosłych też były niepotrzebne bo w Szwecji i na Białorusi sytuacja była taka sama jak w Polsce o ile nie lepsza .

Przez Europę przetoczyła się fala zbrodni i zamordyzmu . Czas przejrzeć na oczy. !!!!!
avatar
Tak w ogóle, to sytuacja w Białorusi dla takich jak Ty, prawdopodobnie jest lepsza pod każdym względem, jaki by nie był.
To mój ostatni komentarz pod jakimkolwiek Twoim, no niech będzie, czasami utworem.
Wczoraj się zaszczepiłem kolejny raz na kolejną odmianę COVID-a i za namową profesora ze szpitala wojskowego przy Szaserów w Warszawie. Ma sparaliżowany oddział za przyczyną chorych na COVID wymagających hospitalizacji. Nie musiałby namawiać, ale dopiero od 2 dni szczepionka jest powszechnie dostępna i przynajmniej chwilowo nie było problemu z terminami.
Jakoś tak dziwnie się składa, że praktycznie wszyscy antyszczepionkowcy z okresu i przed i w trakcie pandemii okazywali się ruskimi trollami.
I proszę, przestań wciskać ludziom ciemnotę, że (polegając na Twoim przekazie), Twój ojciec R.I.P. zmarł z powodu respiratora, a nie zarażenia COVID-em).
Twoje wynurzenia nie dość, że obrażają inteligencję, to jeszcze pamięć po moich bliskich znajomych, którzy posłuchali takich, jak Ty, zlekceważyli zarazę i się nie zaszczepili.
avatar
c.d. Kim wobec wspomnianego przeze mnie profesora medycyny z kilkudziesięcioletnim stażem, wobec naukowców z Noblem i miliardów dolarów wydanych na innowacyjne badania, które doprowadziły do prawdopodobnego leczenia raka w przyszłości są Twoje autorytety w osobach zindoktrynowanych (może opłaconych) autorytetów w rodzaju lekarki, która w kawałku opłatka dopatrzyła się fragmentów mięśnia sercowego? To tyle, więcej nie będzie.
avatar
Moimi autorytetem był między innymi Zbigniew Hałat - światowej sławy epidemiolog i wiceminister zdrowia .

Leo - niestety walisz głupoty i to solidne -
Żegnaj - mam nadzieje że dotrzymasz słowa i nie będę więcej czytaj twoich nonsensów .
avatar
A, Hałat, fakt. jakoś go pominąłem. Ten, co wcale nie żywił się w lesie, a twierdził, że GMO powoduje alergię i nowotwory, także że WHO promuje genderyzm i służy komunistom. No i ta jego fascynacja dziewictwem, fotki z ukrycia, które robił nastolatkom i wynurzenia w Internecie. Gdyby żył i niekoniecznie w Ameryce, miałby sporo procesów.
Najmocniej przepraszam, już więcej naprawdę nie będę się narzucał.
Udanej twórczości.
avatar
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,27993372,ekspert-konfederacji-od-covid-ma-strone-dziewicolog-z-robionymi.html
avatar
Zbigniew Hałat był mistrzem w wytykaniu absurdalnych nonsensów pandemicznych .
Robił to lekko i miażdżył covidowe głupoty.
Strona rządowa przy nim była jak stado przygłupów - i nigdy nie podjęli z nim polemiki.

Zbigniewa Hałata próbowano na wiele sposobów zniesławić - by w końcu zabić .
Skąd znamy takie scenariusze .

Przeżyj oczy.
© 2010-2016 by Creative Media
×