Przejdź do komentarzyFilm ,, Slużące'
Tekst 136 z 240 ze zbioru: Znak czasu
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-01-06
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń2278

Bardzo dobrze film zrobiony

Jak to czarne sprzątały

Białe domy


Były dobre sprawne i troskliwe

A te białe – głupie- złe

I opryskliwe




Film dobrze zagrany i nawet łapie za serce oraz rozśmiesza.

Jednak film ten jest symbolem przedziwnej narracji oraz zdumiewającej tendencji dyskryminującą białych – nie inaczej !

Śmieszne i tragiczne.


Na pięć  głównych ról  białych kobiet – dwie z nich są opóźnione umysłowo , jedna totalnie zła , jedna wykazała się w przeszłości podłością i uległością co zabiło jej starą służącą .


Na  trzy główne role czarnych kobiet,  wszystkie są wybitne  dobre, nadto dbają o edukacje swych dzieci za co w konsekwencji jedna z nich trafia do więzienia.


Czy ten przekaz nazywa się podprogowy ? Dla mnie to następne łajdactwo z Hollywood.



  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
https://www.vice.com/pl/article/dlaczego-smierc-dwudziestolatka-w-krakowie-nie-oburza-opinii-publicznej-jak-ta-w-elku
avatar
http://krystynakofta.natemat.pl/167581,rozpirzyc-polske
avatar
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1070749869702253&set=gm.1666182080343050&type=3&theater
avatar
1)od dołu - nie znamy faktów , nie znamy podłoża politycznego , nie znamy konsekwencji gospodarczych jeszcze większego otworzenia się na Chiny. Przypominam że Polski lekki przemysł (Łódź) padł bo unia otwarła się na Chiny. Nie znamy konsekwencji politycznych dla Rosji i gospodarczych dla Polski. W tej sytuacji nie można wyrazić jakiejkolwiek opinii - a pod tym zdjęciem dosłownie głupota i wyjątkowa pewność siebie kwitnie.

2) stek propagandowych paszkwili - To nie nadaje się nawet do oceny . Była kiedyś gazeta ,,NIE" Urbana . Podobne dno nad dnami ale też zyskała czytelników .

3) Porównać oczywiście można oba zdarzenia bo są podobne.( o ile informacja jest prawdziwa - nie sprawdziłem) Tylko że nóż i stadne atakowanie to domena wschodniego elementu. Takie zdarzenie to leży w naturze ciapasów - wśród Polaków to rzadkość Powinieneś jako mieszkaniec Niemiec przejrzeć na oczy już dawno. Żal mi Niemców , Szwedów i Francuzów.
avatar
Służba nie drużba.
avatar
https://www.youtube.com/watch?v=n_zluL665GU
© 2010-2016 by Creative Media
×