Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 7,6-11
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-12-11
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1539

` A Noe miał 600 lat, gdy nastał potop na ziemi `Czyli od spłodzenia braci bliźniaków: Sema, Chama i Jafeta (Rdz.5,32) do zbudowania arki minęło 100 lat `Wszedł więc Noe z synami swymi i żoną swoją, i żonami synów swoich do arki przed wodami potopu `Czyli wszedł więc Noe z rodziną swoją do arki przed wodami - rodzajami informacji z nad sklepienia i z pod sklepienia - źródłami zagłady ` Ze zwierząt czystych` Czyli z rodzajów informacji jego `i ze zwierząt nieczystych,` Czyli z rodzajów informacji ich `i z ptactwa,` Czyli rodzajów informacji jego `i z wszystkiego co pełza po ziemi,` Czyli z wszystkiego rodzaju informacji jego z pełzającą formą ruchu. `po dwoje weszło do Noego arki, samiec i samica,` Czyli po dwoje z rodziny Noego i po dwoje ze wszystkich zwierząt według rodzajów informacji jego z formą ruchu weszło do Noego arki. Ukształtowanych funkcjonalnie rodzajów informacji do rozmnażania się i rozradzania się `jak Bóg rozkazał Noemu` Czyli analogicznie jak Bóg rozkazał Noemu, tak rozkazał nam. By nie negować i nie manipulować rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Pisma Świętego Wszechmogącego Boga. `Po siedmiu dniach spadły na ziemię wody potopu` Czyli po sześciu dniach stworzenia i siódmym odpoczynku szabatu - sobota spadły na ziemię - rodzaj informacji wody potopu - rodzaj informacji z nad sklepienia czasoprzestrzeni. `W roku sześćsetnym życia Noego, w miesiącu drugim, siedemnastego dnia miesiąca, w tym właśnie dniu wytrysły źródła wielkiej otchłani i otworzyły się upusty nieba.` Czyli gdy Noe miał 600 lat, w miesiącu drugim, czyli we wrześniu siedemnastego dnia miesiąca drugiego, w tym właśnie dniu rozpoczęła się zagłada wodami potopu- rodzajami informacji z nad sklepienia czasoprzestrzeni i z pod sklepienia (Rdz.7,6-11)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×