Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 19,5-9
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-01-13
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1390

`wywołali Lota i rzekli do niego: Gdzie są mężowie, którzy przyszli do ciebie tej nocy ?` Czyli wołaniem skłonili Lota do wyjścia z domu i rzekli: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji ich mowy słów do Lota: Gdzie są mężowie, którzy przyszli do Lota tej nocy ? Zamiast ich mowy słów kim są mężowie, i co chcą uczynić, którzy przyszli do Lota tej nocy ? `Wyprowadź ich do nas, abyśmy z nimi poigrali `Czyli lot bratanek Abrahama miał wyprowadzić posłańców Boga Wszechmogącego do, od najmłodszego mężczyzny do najstarszego mężczyzny, aby z posłańcami Boga Wszechmogącego, obcowali `Wtedy Lot wyszedł do nich do bramy, zamknął drzwi za sobą` Czyli na ich mowę słów, Lot wyszedł do nich do bramy miasta - państwa Sodomy, a gdy wyszedł do nich zamknął drzwi domu za sobą, by nie weszli do domu Lota `I rzekł: Bracia, moi, proszę, nie czyńcie nic złego !` Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji do braci bliźniaków potomków Noego (Rdz.5,32) proszącą mową słów Lota do, od najmłodszego mężczyzny do najstarszego mężczyzny. By nie czynili tego, co mają zamiar uczynić posłańcom Boga Wszechmogącego `Oto mam dwie córki, które jeszcze nie poznały mężczyzny, wyprowadzę je do was, a wy czyńcie z nimi, co wam się podoba,` Czyli oto Lot miał dwie córki, które jeszcze nie obcowały z mężczyzną, chciał wyprowadzić swoje córki do mężczyzn, od najmłodszego do najstarszego mężczyzny, a oni mieli czynić z córkami Lota, co im się podobało uczynić `tylko tym mężom nic nie czyńcie, bo weszli pod cień strzechy mojej` Czyli tylko posłańcom Boga Wszechmogącego tego nie czyńcie, bo z wymiaru źródła informacji, weszli do wymiaru ziemi pod ograniczoną przestrzeń strzechy mojej `Ale oni odparli: Idź precz ! I mówili: Jeden jedyny przyszedł tu jako przybysz, a teraz chce być sędzią` Czyli ale oni na mowę słów Lota odparli: Idź precz od nas natychmiast !. Mowa ich słów była, że jako jeden jedyny z potomków Sema przybył do miasta Kananejczyków przeklętych potomków Chama ( Rdz. 9,25)a teraz ten jeden jedyny z potomków Sema chce osądzać czyny ich przeklętych potomków Chama ` Postąpimy z tobą gorzej niż z nimi ` Czyli potomkowie Kanaana przeklętego syna Chama, chcieli z Lotem potomkiem Sema postąpić gorzej niż z posłańcami Boga Wszechmogącego, z którymi chcieli obcować ` Potem bardzo napierali na tego męża, na Lota, i podeszli, aby wyłamać drzwi` Czyli potem bardzo natarczywie i uparcie dopominali się od Lota, potomka Sema. By wyprowadził posłańców Boga Wszechmogącego do, od najmłodszego do najstarszego mężczyzny, przeklętych potomków Chama. By z posłańcami Boga Wszechmogącego, obcować. I podeszli do domu Lota, z zamiarem wyłamania drzwi, domu Lota ( Rdz.19,5-9)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×