Przejdź do komentarzyUps!
Tekst 4 z 4 ze zbioru: Wiersze wybrakowane
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2018-02-16
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1219

Oblekła się pani

Niebarwną poszewką

Zakryła, pozapinała

Wygładziła

Ziarenko piasku nie ma dostępu

Zachwytom końca nie ma...


Grono przyjaciół...

Jak odmieniła

W skórkę jagnięcą przyoblekając

Lśni, iskrzy uśmiechu oczami

Penetrujące zachęty

Rozdzielając


Do grzeszku

Może niewinnego...

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Interesujący wiersz.
Jedno, co mnie razi, to wielokropki, które oznaczają przerwanie toku mowy, niedomówienie. W naturze poezji jest wieloznaczność, zamyślenie się.
Jeśli o mnie chodzi, to kłują mnie w oczy i zastanawiają, dlaczego właśnie tu stoją. A tak fajnie jest zanurzyć się w jakiś poetycki obraz i nie dać się z niego wyrwać.
Ale może autorka miała jakiś inny zamysł?
I może powinno się konsekwentnie stosować interpunkcję albo z niej całkiem zrezygnować.
Co oczywiście nie zmienia faktu, że wiersz jest ciekawy i zastanawiający.
avatar
Dzięki Paniom. Nie znam się Auroro, rzadko łapię jej sens czy piękno. Mówi się, że aby odczuć poezję, trzeba być w dołku i chyba coś w tym jest, bo jako optymistce, ciężko mi wczuwać się w dramaty.
A co do uwag o interpunkcji, to masz Lilly rację. Albo albo, a niedopowiedzenie, czy może bardziej dwuznaczność tekstu, które chciałam wyrazić, powinnam pozostawić odbiorcy.
Pozdrówka
avatar
"Ups!" z cyklu "Wiersze wybrakowane" (i już same te tytuły wprowadzają nas w świat radosnych zdarzeń :) to wysmakowana pogodna satyra na wszystkich tych wokół nas przebierańców, którzy swoimi niebarwnymi poszewkami wygładzonymi, pozapinanymi - jak ten kameleon - przywdziewają coraz to inną atrakcyjną, mylącą nowych przyjaciół postać - i już po tobie, biedny żuczku/panie kochanku!

Z nową bez skazy (niebarwną, a więc bielusieńką jak ten na ponowie śnieg) - z taką poszewką niewinne grzeszki murowane
© 2010-2016 by Creative Media
×