Przejdź do komentarzyNemezis
Tekst 3 z 21 ze zbioru: Mroczne uroczysko
Autor
Gatunekfantasy / SF
Formawiersz biały
Data dodania2018-08-23
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1223

niech nie zwiedzie anielska twarz 

bo dusza potępiona 

 

w syczących zielenią oczach 

znajdziesz mrok 

w czerwieni ust szorstkość słów 

 

rozpościeram czarne skrzydła 

wznoszę wysoko ponad skostniałe ramy 

i słowo stało się czynem 

 

myślę że jestem oblubienicą Diabła*

  Spis treści zbioru
Komentarze (21)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Z takim opisem na pewno jesteś.
Dobre.
Co robi ta gwiazdka na końcu i dlatego diabeł z dużej?
avatar
*Diabeł - w tarocie oznacza toksyczną , uzależniającą miłość,lub człowieka :)
avatar
Aa...
Jakoś bym to zasygnalizował w tekście.
avatar
Moja kotka też bywa w pewnych stanach - wówczas też dziwnie się zachowuje :-)
avatar
Znakomite! :) i nawet egzorcyzmy się tego nie będą imać ;-)
avatar
Piórko...cyt. klasyka ..."ave satan" :P :P:P
Teraz będą się imać :P
avatar
ulalal...po -1 przy moich kmentarzach widzę że mam cichego wielbiciela, ups...wielbicielkę :P:P:P
avatar
To est tu właśnie portalowo konstrukcyjną tragedią, o czym pisałem u Legiona.
I namawiać jeszcze do zgłaszania?!
Jakim prawem jakiś oszołom ma dawać cokolwiek pod moim komentem?!
Ty umiesz pisać i ja chyba też.
Możemy się nie zgadzać w gustach literackich.
Ja słowa raczej oszczędzam, ty lubisz dopowiedzenia, aby ktoś zrozumiał.
Lubisz też przymiotnikozę.
Ale nienawidzisz mnie z całego serduszka, za moją opinię?
Po prostu wymienimy się poglądami, ale jak się ze mną nie zgodzisz, to dam Ci minus i wyślę Twoje zdanie do kosza?
Czysta głupota, raczej nakręcająca oszołomów, niż kładąca im tamę.
Niemniej to nie mój portal.
avatar
Zatem Wieża*. Laus Satani(Samoa).
avatar
Ps. Jak dajesz gwiazdkę, to daj przypis.
Tego właśnie nie rozumiałem.
I diabeł z dużej litery wskazuje na kogoś konkretnego, a tego nie ma.
Ten w tarocie też jest anonimowy.
Nie ma imienia, to dlaczego z dużej?
avatar
Taaa, jak nic pewnie ktoś kto najgłośniej krzyczał o "minusowaniu zza węgła" :D

Jak śliczna hipokryzja i powiem Ci, że to ktoś u mnie zablokowany, bo nie mógł/ła zminusować moich komentarzy :D więc nie jest trudno wytypować.


Już Ci skasowałam :)
avatar
No widzisz Puszczyk , w jednym się zgadzamy, że można mieć odmienne poglądy i ze sobą rozmawiać jak normalni ludzie. Wiem ,że jeszcze sporo nauki przede mną, cały czas staram się rozwijać,ale do póki nikt mi tego nie wskaże, nie wiem co robić by było dobrze. Na początku się Ciebie wystraszyłam , ponieważ masz taki a nie inny styl komentowania, ale już wiem że nie taki diabeł straszny :P Każdy z nas na tym, czy innym portalu jest indywidualistą i pisze w taki a nie inny sposób :) Pierwsze moje wiersze...to klękajcie narody :):):)
avatar
Pióreczko :)))
Szkoda się w to bawić, skoro sam admin/ka zachęca do zwykłego kapowania, bo się komuś wpis nie spodobał.
To on/ona widzi i czuwa.
Uznaje, że coś przekracza dobry smak/gust/obyczaje/kulturę itp.
Niemniej, jak wspomniałem, nie może mieć mentalności Szyszki i być w miarę obiektywna i sprawiedliwa (Bo rozumiem, że całkiem się nie da. Jest tylko człowiekiem i ma swoje gusta i poglądy, oraz TWA).
Masz ode mnie plusa, ale tylko w tym wpisie.
Jeszcze tu nigdy, nikomu i niczego nie przyznałem.
Swoje opinie wypowiadam z otwartą przyłbicą jako puszczyk.
Te zabawy w anonimowe plusy/minusy i kosze, są po prostu żenujące
avatar
"Ps. Jak dajesz gwiazdkę, to daj przypis.
Tego właśnie nie rozumiałem.
I diabeł z dużej litery wskazuje na kogoś konkretnego, a tego nie ma.
Ten w tarocie też jest anonimowy.
Nie ma imienia, to dlaczego z dużej?"

Byc może sie zagalopowałam , ale karty maja zwoje nazwy np. Cesarzowa, Kapłan, Słońce, Diabeł...dlatego mój diobeł jest z dużej litery.Poza tym chciałam zasygnalizować ze nie chodzi zwykłego diabła, tylko symbolicznego:)
Taa...wiem, wiem...:P
avatar
Upominam katolików, że na egzorcyzmach, księża latają po ścianach i wcale nieprawda, że wszystko dobrze się kończy.
avatar
Legion... Twój komentarz mnie rozwalił :P:P:P mój tyś i cię nie oddam :P:P:P

ps. kilku już próbowało na mnie egzorcyzmów i wyjechało nogami do przodu...kose dalej ostrzę :P:P:P
avatar
Ja tam nie blokuję, poza jedną gwiazdą portalową w roli błazna i głupa jednocześnie, bo nie chce mi się schodzić bez przerwy a tragiczną półkę intelektu i poezji.
Tym się właśnie assasynko różnimy od przygłupów.
Wymieniamy poglądy.
Ja za swoje zapłaciłem cenę wkurwa, ale było warto wysłuchać opinii dobrych.
Głupol tego nie zrozumie nigdy.
Ta "Bonanza" zaczęła się tylko od mojej opinii, że coś nie ma rytmu :)))
A jak Ty mi napiszesz, że gdzieś go zgubiłem, to co?
Zacznę Cię zajeżdżać na amen?
Bo wyraziłaś swoje zdanie?
Mogę się z nim nie zgodzić (moje prawo), ale będę merytorycznie udowadniał swoją rację.
Brakuje tu bardzo myślących, czujących i rozumiejących.
Taka polityka władz, gdzie najważniejsze są "Pogaduchy w krainie Trolli", a nie literatura.
avatar
Na tym mrocznym /dookoła nas/ uroczysku spróbujmy rozwikłać zagadkę Nemezis

(patrz tekst i tytuły)

starogreckiej bogini przeznaczenia. To ktoś całkiem inny niż ślepa /z zawiązanymi oczami/ Temida, dla której wymierzanie sprawiedliwości jest "bardzo śmiszną cha-cha-cha! takiego wała!" zabawą w kotka i w myszkę.

Nieunikniona /choćbyś się w mysiej dziurze schował/ Nemezis dopadnie k a ż d e g o, kto przekroczył /wspólne dla wszystkich ludów Ziemi/

nieubłagane
dura lex sed lex
p r a w o

od którego NIE MA żadnych wyjątków
avatar
I słowo
Stało się czynem

(patrz nieubłagany, przewidywalny nawet dla przedszkolaczka finał)

Już dwulatek WIE, że NIE WOLNO nikogo krzywdzić
avatar
Patrz powszechnie dostępne francuskie badania poziomu empatii u żłobkowych dzieci
avatar
Najstraszniejszą zemstą twojej k9biety jest zapomnienie. Wiersz mówi o złej miłości, którą kończy nieuchronna zasłuż9na kara.
© 2010-2016 by Creative Media
×