Przejdź do komentarzyŻyczeniowo!
Tekst 14 z 19 ze zbioru: Upadki i wzloty
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2011-12-20
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2153

Moi drodzy, lada dzień magiczny czas. Przyjmijcie proszę życzenia zdrówka, samych radości, ciepła, miłości. Nastrojów wspaniałych, pięknych krajobrazów, usmiechów. Miłego świętowania i odpoczynku w gronie najbliższych. A że za pasem Nowy Rok, totez życze spełnienia marzeń, realizacji zawodowych i prywatnych, tylko słonecznych dni, skrzacych gwiazd i całorocznych, zielonych liści!  

Z podziekowaniem za mozliwość przebywania pośród Waszej poezji, pozdrawiam ciepło, Bożonarodzeniowo, zycząc wszystkiego, wszystkiego najlepszego!  

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Cóż, trudno te życzenia oceniać w kategoriach poprawności językowej oraz wartości literackich, bo nie temu one służą. Oceniam je natomiast jako wspaniały ukłon i gest wobec wszystkich, którzy od wielu miesięcy spotykają się na portalu. I za to gotów byłbym wystawić szóstki. Bardzo dziękuję i Tobie również składam szczere, Bożonarodzeniowe życzenia.
avatar
Tych pięknych życzeń przyjmuje me serce
i się wzrusza wielce...
Droga Karolino! Jesteś niezwykle uczuciową osobą, potrafisz pięknie komentować i być bardzo blisko tego, o czym piszę... Dziękuję Ci za to i pozdrawiam nastrojem Bożego Narodzenia!
avatar
Dziekuję za cudne życzenia. Drogie Panie, choc może Pan Janko tez w kuchni bedzie sie udzielać...nie zameczajcie się staniem przy garach; pamietajcie,ze jesteście najwazniejsze; najmadrzejsze i najpiekniejsze. Dajcie sobie wiecej niż chwilę oddechu... się nagadałam... to lecę do garów. Dziekuje i uśmiechy posyłam baaardzo świateczne!
© 2010-2016 by Creative Media
×