Przejdź do komentarzyAve Satan. Dechrystianizacja Polski.
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2019-05-25
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1853

Ave Satan. Dechrystianizacja Polski.


Droga do dechrystianizacji padołu łez i niewysychającej krwi, który przecina 19 południk wiedzie poprzez PiS. Ave Satan! Po otwarciu okna na kościelną pedofilię obie instytucje plamią. Kościół staje się dla PiS niewygodny, a PiS niewygodny dla Kościoła.


80% młodzieży do 25 roku życia ma na Kościół i księży (za przeproszeniem) wyjebane. Liczba powołań kapłańskich spada na łeb, na szyję, na mordę. Zdradzieckie mordy lżą księży i Kościół. Ave Satan! Skąd biorę te dane? Od księży! Heh.


Zresztą, jako szatan nie muszę się z niczego tłumaczyć, ani podawać źródeł. Wystarczy mnie poczytać, bo od początku mojego pobytu na Publixo piszę to samo.


Ave Satan! - to zawołanie setek tysięcy członków TST na świecie ( The Satanic Temple - Szatańska Świątynia). Proszę nie mylić z Kościołem Szatana, bo TST jest niewiele starszy od mojego wizerunku na Publixo. Rozrasta się w postępie geometrycznym i ma na celu walkę o ochronę podstawowych praw człowieka. TST ma nieskończoną zdolność koalicyjną.


Wreszcie PiS ma konkurencję z prawdziwego zdarzenia. Jej członkowie już trzymają jarmułki nad głowami pisowskich polityków w czasie wyborczych festynów. Coś pięknego! Jest duża szansa, że partia Konfederatów wejdzie do europarlamentu, a potem do sejmu. Już oni wygarną z mównicy! W tej partii jest pan Braun – reżyser znany między innymi ze studyjnych rozmów z Szewachem Weissem, Scyzoryk, Skiba, pani Godek, Krzysio Bosak, Korwin i wiele innych popularnych postaci. Są kraje, gdzie za poronienie kobiety dostają dożywocie z mocy artykułów o ochronie życia poczętego, a masturbacja jest... Była, jest i będzie! Ave Satan!


Oni nie są dziećmi! Niektórzy mówią, że lepszy pedofil w sutannie, niż panoszący się na ulicy homoś!


Pomnik prałata Jankowskiego obalony! Biała szmata na pomniku księdza Makulskiego - budowniczego katolackiego Las Vegas w Polsce czyli Lichenia. Zasłona milczenia nad księdzem Cybulą – spowiednikiem Wałęsy. Pozew przeciwko dogorywającemu kardynałowi Gulbinowiczowi mimo oświadczeń prawników jego eminencji w kwestii ścigania autorów artykułów prasowych dotyczących zarzutu pedofilii. Dziecięca bielizna na drzwiach parafii w Piłce, a buciki na wielu innych. Pedofilia, pedofilia i jeszcze raz pedofilia. A przecież to tylko wierzchołek góry lodowej! Pozostaje jeszcze wciąż nierozwiązana kwestia kościelnego majątku i państwowych dotacji, nauki religii w szkołach, wpierdalania się Kościoła w politykę i inne bolesne zagadnienia. Czas zemsty zbliża się wielkimi krokami! Księża na Księżyc! Ave Satan!


Nie zwlekaj, przystąp do Szatańskiej Świątyni, a oni niech rwą kudły z pustych łbów i wyklinają! Ave Satan!


  Spis treści zbioru
Komentarze (23)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Legionie, rewelacja! Re-we-la-cja! Informacje o kardynale Gulbinowiczu bardzo mnie zaskoczyły, chociaż zawsze był tak dziwnie sympatyczny i uprzejmy. Jeszcze dwa, trzy lata temu dość często go spotykałem, bowiem byłem współautorem książki o nim, czyli "Spotkania z kardynałem". Robiłem wywiad z dawnym wojewodą wrocławskim Januszem Owczarkiem na temat kardynała Gulbinowicza oraz wykonywałem korektę całej książki. Do napisania o kardynale namówiłem nawet prof. Jana Miodka.
W związku z tą publikacją autorzy mieli dwa spotkania z kardynałem; otrzymaliśmy nawet swoiste dyplomy-błogosławieństwa. Było też drugie wydanie książki, które kardynał sfinansował. Przez wiele lat spotykałem go też na uroczystych wigiliach Stowarzyszenia Dziennikarzy RP (jestem jego członkiem). Bywał corocznie. Nie pamiętam, czy nawet na publixo nie zamieściłem swojego zdjęcia z kardynałem Niestety, przez dwa ostatnie lata z powodów zdrowotnych (96 lat) się już nie pojawiał.
avatar
W swoim poprzednim komentarzu wspomniałem o książce "Spotkania z kardynałem". Teraz sobie skojarzyłem, ze mój wywiad z byłym wojewodą Januszem Owczarkiem dotyczący kardynała Gulbinowicza zamieszczony w tej książce opublikowałem też na publixo. Jest to "Czułem ducha porozumienia" z 25.03.2016 roku.
Rozmawiałem przed chwilą z prof. Miodkiem i nie pamięta, by miał taki zaszczyt.
avatar
Świetny tekst, sprawy nabrały tempa i nie da się o wszystkim naraz, pewnie dlatego nie ma o antypapieżu z Torunia, którego nie wiadomo gdzie wyświęcono. Krążą takie słuchy, a reakcji jak nie było, tak nie ma. Pozwów i kar sprawiedliwych, a z drugiej strony dowodów ze strony pana Kardaszewskiego.
avatar
A za co, to wiesz, Legionku?
avatar
Świetny felieton. Język nie razi akurat w tej kwestii, gdyż czasem tak trzeba.
Jedna literówka (?) "katolackiego" jest jak wyjątek potwierdzający regułę doskonałego zapisu.
Na wielki plus... i za kilka/naście lat tekst okaże się przepowiednią.
avatar
A mnie się wydaje, ze Kościół od wieków jest niszczony przez część zakłamanych wiernych, część hierarchów i sporą część zwykłych kapłanów.
Najmniej Kościołowi szkodzą osoby neutralne światopoglądowo.
avatar
Legion, oderwij się trochę od kołka osikowego i od czosnku i pooglądaj telewizję. Gdzie ta konfederacja, gdzie legiony zmotoryzowanych Wołków, gdzie Satan, a gdzie Łomża? Gdzie Twoi fani i kibole? Wybory do PE przejebane, mimo totalnego ruszenia totalnie idiotycznej i POkracznej racji stanu Obywatelskiego. Jak potężna musi być partia PiS, która wygrała z całym zlepkiem na się sklejanej oPOzycji, lewicy, rolników, komunistów, Mikków i Korwinów. Czujesz bluesa?
W październiku powtórka z rozrywki i Satan może pakować walizki i spierdalać do Afryki na nosorożce. haha Zjawię się tutaj na jesień, jak zdradziecki mordy dostaną znowu po dupach hehe

Ave wolność i sprawiedliwość. Niezależność i najlepsza ze zmian, jakie mogły się Polsce wydarzyć.

Satan... oberałek ze śmierdzącym ogonem… a kysz z Polszy!
avatar
Należało się, Wam, dać po tej części ciała, którą myślicie, agresywni ateíści, jak to zrobili von Knedel i Arsene, i na drzewo, do małp, tam wasze miejsce, szanowni pseudointelektualiści, dialekto,materialiści...Pozdrawiam was i wasze małpy...
avatar
Bóg zapłać wszyscy komentatorzy, a w szczególności sukcesorzy minionych epok! Satan żyje, póki komentujecie. Alleluja i do piekła! A teraz po kolei:

Von - Knoedel - sir - Theodor - jakież to symptomatyczne, że internetowy wizerunek z takim loginem precz pisze do mnie: "a kysz z Polszy". Ty, von Knoedel najpierw zdejmij jarmułkę, a potem pisz komentarze pod moimi bluźnierstwami. Ale najpierw przemyśl tę kwestię: kim katolicy byliby bez szatana? Czy w ogóle by byli? Przecież wy bez szatana nie istniejecie. No, do kurwy nędzy: kogo byśta wypędzali i palili, gdyby nie szatan? Siostrę? Brata? A może matkę i ojca?

Poza tym, z tą Afryką, to von Knoedel pierdolisz. Zwyczajnie pierdolisz farmazon dla tępaków, ograniczonych mułków. A to dlatego, że Afryka jest właśnie wschodzącą gwiazdą chrześcijaństwa. Aktualnie czarni biskupi, często samozwańczy wędrują od murzyńskiej wioski do wioski i wypędzają demony z dzieci. Polega to na tym, że napierdalają dzieciom do oczu i uszu błoto a potem klepią te pierdolone, puste, chrześcijańskie formułki. Rodzice opętanych pętaków płacą biskupom za egzorcyzm dorobkiem całego życia. Opętane bachory często wskazuje wioskowa mądrość, czasem opętanie rozpoznają sami biskupi. Wystarczy, że bachor różni się morfologicznie od innych. Natomiast rzadko egzorcyzmowani są dorośli mężczyźni - wiadomo - chłop może nieźle przypierdolić, kiedy mu jakiś palant najebie błota do oczu.
avatar
Tera a200640!

Najpierw trzeba się rozliczyć z szóstego przykazania dekalogu, a potem moralizować. Tak mówi szatan. To sprawa między nami, a200640.
avatar
Arsene:

Fakty są następujące:
Kościół przez stulecia stał na straży systemu feudalnego i ucisku plebsu. Cała reszta to mity. Za pół wieku stosunek do chrześcijaństwa będzie taki jak dziś do mitologii greckiej i egipskiej. Bardzo mi przykro z tego powodu, ponieważ sam utracę wówczas swą złowieszczą moc.
avatar
Między nami Legionie jest przepaść,z wyboru, a jaka, nie ma czasu jej opisywać, ani pokonywać,gdyż jest absurdalna, a absurdy są, wieczne...
avatar
Laicyzacja wszystkich społeczeństw z kręgu kultury zachodniej - a Polacy z nią tylko się identyfikują - jest nieuchronna (patrz statystyki wyznawców kościołów anglikańskiego, luterańskiego, ewangelicko-augsburgskiego, katolickiego, zielonoświątkowców, świadków Jehowy itd.)

Puste świątynie w Polsce są kwestią najbliższych dziesięcioleci - i nie jest to żadne proroctwo, a konkretny fakt z dziedziny futorologii
avatar
Pytanie tylko, co zaoferuje partia rządząca naszym dzieciom i wnukom ZAMIAST religii??

Nie każdy dźwignie wizję rzeczywistości opartej na pustce
avatar
Kilka uwag na temat deklarowanych znajomości przez Arsene. Otóż kiedyś bardzo poważny i znany publicysta napisał, że najwięcej znajomych wśród lekarzy psychiatrów mają psychole, natomiast wśród farmaceutów lekomani. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie, więc się nie wypowiadam, ale coś w tym chyba jest do rzeczy.
avatar
To partia rządząca jest od oferowania komuś religii? Nie rozumiem.
avatar
Zyg, zyg, zyg marcheweczka :p
avatar
?

publicystyka i reportaż
Forma artykuł / esej

wiem facet, że wiesz co napisałeś, i czekasz jak muchołapka
avatar
Jak pająk, heh. Lubię czytać co mi zrobią jak mnie złapią, ale na publixo nie ma bohaterów. Przepełnia mnie żal.
avatar
Arsene, przecież Ty nic innego nie robisz, tylko się szarpiesz. No, jeszcze cukrujesz pod tandetą i dewocją. Takie są fakty.
avatar
Zyg, zyg, zyg, marcheweczka :-D :-D :-D
avatar
Myślę, że przeceniasz skalę wyparcia kościoła ze społeczeństwa. Mam sporo "zarybkowanych" znajomych - nawet jeśli regularnie nie chodzą do kościoła. A rozmowy - i w szatni pracowniczej, i w kolejkach w sklepach - mówią mi, że nawet jeśli odstręczają ich postawy funkcjonariuszy kościoła, to równie silne negatywne reakcje powodują ataki na tenże.
Otaczają nas chrześcijańscy nuworysze, w ... 10 pokoleniu?, bo wcześniej chrystianizacja była tylko taka po wierzchu i dopiero 250 ostatnich lat to była intensyfikacja tego procesu. Fala się wzniosła, a my jesteśmy świadkami jej opadania.
Historycy przyznają, że chrystianizacja Korony zaczęła się tak naprawdę w XIV w., Litwy zaś w wieku XV i długo się nie rozpędzała, nie była robiona na serio.
Cytat z listu biskupa żmudzkiego ( XVI w.) o jego owieczkach, które mówią o sobie: my nie lutry, mięsa w piątek nie jemy - !!!! To do wieku XIX był dominujący model religijności. Podatki i obowiązki wobec kościoła były istotne, ale już krzewienie religii wśród ludu było na dalszym planie. Kobiety i dzieci w kościele? - jeszcze do niedawna w niedzielę na mszę miał przychodzić szef rodziny i nikt więcej, bez tych wszystkich osób towarzyszących.
Ale kościół się zmienia i próbuje odpowiadać na wyzwania codzienności. To wbrew pozorom dość dynamiczna sytuacja.
avatar
Usiądź mi na kolanach synu.Wyznaj swoje grzechy i wyzbądź się strachu.Targają tobą wątpliwości, jesteś zagubiony a Szatan tylko na to czeka.Tutaj w ciszy Zakrystii zaznasz miłości bliźniego swego, który przemawia ustami Zbawiciela.Albowiem nie ma na tym świecie nic cenniejszego nad ofiarowanie siebie drugiemu człowiekowi.I choćbyś posiadał wszystkie skarby tej ziemi, choćbyś czcił matkę swoją i ojca swego szczęścia nie zaznasz nie zaznawszy miłości bliźniego swego.Mój synu.

"Z listów do parafian" 1 Par 1- Ast_Voldur
© 2010-2016 by Creative Media
×