Przejdź do komentarzyO Koronawirusie
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Czarcie kopyto
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2020-04-28
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń978

Zebrałem:


Szacuje się, że liczba zarażonych wirusem jest pięćdziesięciokrotnie wyższa od oficjalnych danych. Większość zarażonych nie wykazuje objawów, a jedynie jest bankiem wirusa. Dociera mnóstwo informacji o osobach z pozytywnym wynikiem testu, które nie chorują. Przykładowo: zarażony mąż w cieżkim stanie przebywa w izolatce, a zarażona żona z dziećmi na kwarantannie nie wykazując objawów choroby. Niewiadomą pozostaje liczba zakażonych dzieci i młodzieży, których odsetek wśród chorujących jest znikomy.


Trzydzieści procent zarażonych to opieka medyczna.


Siedemdziesiąt procent testów we Włoszech dało fałszywe wskazania.


Maseczka ochronna  w przypadku osób zarażonych jest rezerwuarem wirusa i bombą biologiczną o ogromnej sile rażenia. W skutek jej noszenia dochodzi do wtórnego zakażania wirusem, który przedostaje się bezpośrednio do płuc. Następnie przenika do pęcherzyków płucnych i atakuje ich komórki.


Testowanie sieci 5G i amerykański lobbing zbiegają się w czasie z pandemiąi chińskiego wirusa. Podejrzewa się, że wirus może prowadzić do modyfikacji ludzkiego organizmu na poziomie chromosomalnym, co umożliwi w przyszłości kompatybilność jednostek z siecią.


Bill Gates ostrzega przed kolejnymi pandemiami wirusów na drodze transformacji populacji.


Pentagon publikuje nagrania niezidentyfikowanych obiektów latających w przestrzeni powietrznej.


Asteroida Apophis (demon) zmierza w kierunku Ziemi.


Polacy gnają lekarzy i pielęgniarki. Nie wpuszczają do atubusów, nie chcą przyjmowac ich dzieci do przedszkola, dewastują ich mienie.


Listonosze będą odwiedzać meliny i kłaść pakiety wyborcze na wierzchu wysmarowych gównem skrzynek pocztowych. Fotografie na życzenie czytelników.



  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bezrobotna, niedouczona przez TV Polska pójdzie z rączką pod kościoły, Wisła i Odra wyschną, antylopy gnu przybędą nad nasz Bałtyk, a himalaje wyrzuconych kombinezonów, maseczek, gogli, rękawic, przyłbic, pałeczek do pobierania wymazu z nosogardzieli itp., itp. przekroczą już istniejące himalaje już istniejących śmieci.

Brawo, my!
avatar
Legionie, przerażający to obraz, ale chyba prawdziwy.
Ostatnio wskazywałem Ci drobne potknięcia interpunkcyjne, ale dzisiaj walnąłeś ortograficznego babola. Wskutek, a nie "w skutek". A jeżeli chcesz, żeby to były dwa słowa, to pisz "na skutek" i to będzie poprawnie.
avatar
Obraz dnia. Ale nie takie pandemie ludzkość przetrwała. Nie jestem aż takim pesymistą, znając dzieje ludzkości.

PS. Jestem zwolennikiem metody Szwecji w walce z koronawirusem. Musimy nabyć naturalną odporność. Inaczej kiedyś ponownie wybuchnie z zagrożeniem jak dla Indian odra i wietrzna ospa, po odkryciu Nowego Światu. Tak, będą już szczepionki i lekarstwa. Wolę jednak nabyć naturalną odporność.
avatar
Przełożony Ławry Peczerskiej dwa tygodnie temu mówił, że coronawirus to kara boża za grzechy. Dziś sam zakażony leży złożony chorobą.
A ja jakoś nie wierzę w zakażenie bezobjawowe. Pamiętacie schizofrenię bezobjawową? Jak się komuś nie podoba otaczająca go rzeczywistość, to musi być wariatem. A jak ktoś jest "zakażony", ale nie choruje, to gdzie jest ta choroba?
© 2010-2016 by Creative Media
×