Przejdź do komentarzy'Oczywizdości'
Tekst 62 z 62 ze zbioru: Przejrzystość
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2020-06-11
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1272

Czego już na PubliXo nie było? Pouczenia, morały, traktacikowate traktaty, wierszyki, nawet afirmacja egzystencji śpiących i poniewierających się gdzie popadnie ludzi bezdomnych.


O chamstwie i kulturze, a jakże. Ostatnio również o plagiatach, nie widząc tych własnych pod kulfoniastym – od nadmiaru pomysłów – nosem, a tam co rusz kolejny tytuł krzyczy buchniętym od klasyków „bon motem”. Jak chociażby z „Ody do młodości” dotyczącym „brania siły na zamiary”, że o innych nie wspomnę.


O, ile się narozpisywano; ileż poda(wa)no dobrych – podług własnego [rzekomo świetlanego] przykładu – rad, jak nagadano, obfotografowano, mógłby ktoś rzec, że PubliXo przemieniło się w „PIKIO” względnie inny „Plotek”…


I co?  Pomimo że paru z przytomnych tu Użytkowników zawsze i wszędzie będzie podkreślać paskudny, wręcz zbrodniczy charakter autorki niniejszego tekstu, niemniej: w momencie, kiedy przeczytałam pod mnożącym się w geometrycznym postępie tzw. filozoficznym dziełem komentarz kogoś, kto nie jest bynajmniej admiratorem pisania wyżej podpisanej, to aż podskoczyłam z satysfakcji:


„Pani to ma popaprane w głowie. Żadne zdanie nie jest tutaj prawdziwe. Nie wiem, czy to ma być afirmacja, czy początek sklerozy.”


„Satysfakcji”, podkreślam, bowiem samej filozofki o demencję nie posądzam. O tupet jednak jak najbardziej.


Ponieważ nadal oraz wciąż jest PubliXo egzystującym pod auspicjami Wydawnictwa literackim portalem...





  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Czy dzisiaj dobre wychowanie ma jakiekolwiek znaczenie ? Co obecnie znaczy być dobrze wychowanym ?
avatar
Dla komfortu własnego jednak ma, gdyż to wynika z czyjejś "istoty duszy" :)

Serdecznie :)
© 2010-2016 by Creative Media
×