Przejdź do komentarzyListopadowa aura sprzyja rowerowym wycieczkom
Tekst 66 z 94 ze zbioru: Niezwykłe przygody i przeżycia
Autor
Gatunekprzygodowe
Formaproza
Data dodania2020-11-21
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń882

Listopadowa aura sprzyja rowerowym wycieczkom


Wierzyć się nie chce, że to końcówka listopada. U nas już od przeszło dwóch tygodni niebo niemalże codziennie tonie w błękicie, a słoneczko grzeje aż miło. Wymarzony czas na rowerowe wycieczki... Skoro tak, to jazda!

Uwielbiam jeździć leśnymi dróżkami. Wszędzie spokój, świeże powietrze i piękne widoki. Z perspektywy leśnych dróżek, wijących się po szczytach gór, nasze miasto wygląda bajecznie. W wielu miejscach na wierzących czeka też Pan Bozia. Cichutko, skromnie. Nienachalnie.

Dużo rowerzystów spotkałam po drodze. I nic dziwnego, wszak pogoda sprzyja. W drodze byłam ponad trzy godziny. Objeździłam leśnymi obrzeżami wschodnią część naszej kotliny.

Myślę, że nigdy nie ma aż tak złej pogody, by choć na chwilę nie móc się wybrać na rowerową przejażdżkę. Zwłaszcza kiedy jest sucho. Jazda na rowerze jest wtedy więcej niż przyjemna. Wystarczy się tylko odpowiednio do pogody ubrać i... w drogę!






  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
U mnie od wielu dni typowo listopadowa szaruga. Ale i tak przeskakuję na rowerze, kiedy tylko znajdzie się kilka godzin bezdeszczowych, a czas jest wolny. Tak i wczoraj zrobiłem, chociaż kolo zera - zimno było i lodowaty wiatr :)

"Dla cyklisty nie ma złej pogody, jest on tylko źle ubrany" ;)
avatar
Ot co, Hardy, też tak zawsze mówię: ubiór najważniejszy, i też jeżdżę w czasie przymrozków. Uodporniłam się w młodości, jeżdżąc cały rok na okrągło na motocyklu. :)
avatar
Jeżeli jako starszy już stażem cyklista/kajakowicz/deskorolkarz nie poćwiczysz na rowerze/kajaku/łyżworolkach dzisiaj, to jutro nie pojeździsz na nich, niestety, wcale.

Jutro czeka ciebie jedynie jazda na wózku. Inwalidzkim.

Kondycja fizyczna - i wynikające z ruchu na świeżym powietrzu dobre samopoczucie - nie biorą się z siedzenia przed ekranem
avatar
„Kondycja fizyczna - i wynikające z ruchu na świeżym powietrzu dobre samopoczucie - nie biorą się z siedzenia przed ekranem.” — Emilio, dziękuję, nic tu dodać, nic ująć. Tak właśnie jest. :)
© 2010-2016 by Creative Media
×