Przejdź do komentarzy- portret ONEGO ..
Tekst 255 z 255 ze zbioru: miszmasz
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formautwór dramatyczny
Data dodania2022-01-21
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń735

~~ 

Zakłamany niziołek z szemranego rodu, 

rozsiewa wokół siebie feromony smrodu .. 


Przewodnią dyscypliną nikczemnej postury 

- żądza dzierżenia władzy - jaką mają szczury 

w obleśnym środowisku swojego żywota .. 


Trudności w opisaniu czynów tegoż kmiota, 

wynikają z przedziwnej w swym biegu kariery, 

w jakiej ów pozorant schwycił władztwa stery 

- głosząc gładkie w przełknięciu hasła populizmu .. 


.. zakamuflowany picer -  wyznawca marksizmu!!! 

~~

  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Polityka który utrzymuję się u władzy tak długo - czyli dłużej niż ktokolwiek - nazywasz kmiotem ?
W ten sposób siebie oceniasz .
Walisz obelgami jak jakiś chłystek z niewyparzoną gębą.
Dla mnie to echo dawnej propagandy w dość jaskrawym wydaniu. Takie pranie mózgu jeszcze za czasów PO.
A czasy się zmieniły i przyniosły nowe zagrożenia w których ,,ony" ma sporo na sumieniu.
Inaczej proszę bardziej aktualnie i merytorycznie.
avatar
Rozar
...
No, widzisz .. ja dałem czytelnikom możliwość doboru podmiotu lirycznego, jaki sobie skojarzyli z moim tekstem. Ty - w swoim domyśle - już tego dokonałeś i to na zasadzie powiedzenia - uderz w stół, a nożyce się odezwą. Odezwałeś się więc w obronie kogoś, kogo sam przecież wytypowałeś, czytając powyższy tekst. Czy trafiłeś?!!! Pozostawię to pytanie bez odpowiedzi, bo z kolei ja nie mam pojęcia, kogo bronisz ..
avatar
Moja odpowiedź -wypowiedź jest pochodną Twojej jednolitej- monotonnej twórczości, która ma dość precyzyjnie określony przekaz.
Nie żebym się nie zgadzał ale ta narracja !
To czyste szaleństwo !
avatar
Czystego rodzaju szaleństwem byłoby / jest milczenie na temat dzisiejszej sytuacji politycznej naszego Kraju.
Owo milczenie pozwala mniemać rządzącej grupie o sobie - jako nadzwyczaj zdolnej ekipie - której to nikt nie ma nic do zarzucenia.
Widocznie się z tym zgadzasz, bo ja nie ..
© 2010-2016 by Creative Media
×