Przejdź do komentarzyOdpimpaj się mechaniku od Głowy Państwa
Tekst 83 z 83 ze zbioru: Populus dixit
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2024-01-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń206

Zob.:


https://www.prezydent.pl/prezydent/biografia-andrzeja-dudy


Kim ty jesteś nędzny człowieczku, wiązaczu kozich ogonów zamiast wierszy, plujący trupimi miazmatamui, oblatywaczu po wszelkich możliwych forach, skąd cię co rusz eliminują kopami do twojego zadku?


Jakie i od kogo masz uprawnienia [upoważnienia] do konsktruktywnej krytyki uniwersyteckich pracownikówe naukowych?


Chcesz być nowym (z)wieszczo miszczem piskaczu, którego mało kto słucha, chyba że musi?


A wała ci oraz chała awtorze powodujący raz sraczki, raz zatwardzenia w kozich pipach wszelkiej pstrokatej maści. Spadaj na szczaw i mirabelki, by na-ten-tychmiast zniknąć razem z wiejącym od Stonawy smogiem...


A kysz, mentalne straszydło, a kysz!!!


P. S.: Mało literacka odpowiedź na wyprukane literactwo pt. https://www.publixo.com/text/0/t/45628/title/-_jak_daleko_jeszcze

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Piękna biografia Strażnika Konstytucji. A ile w niej pustych miejsc między wierszami.
avatar
Bronek ów naprodukował już tyle plwocin, że w nich pływa. Panu prezydentowi Dudzie to on nie zdoła nawet butów wypastować.
avatar
Stanowczo za delikatnie, jak na banana.
avatar
Żaden prezydent nie został wybrany i nie zostanie wybrany jednogłośnie. A, jeśli zostanie to będzie oznaczać, że już jest z apóźno, żeby z tej krainy jednomyślności spierdalać. Mam nadzieję, że takiej krainy nie pragniesz mimo wszystko, szanowna Befano.

Generalnie wyborcy zwycięzcy są szczęśliwi, a wyborcy przegranego, czy przegranych są nieszczęśliwi. Niestety większość wyborców ma do tego stosunek osobisty. Oczywiście z punktu widzenia państwa istotny jest urząd i jego poprawne funkcjonowanie. Człowiek jest wtórny. Czysto teoretycznie, co widać, słychać i czuć.

Szacunek do urzędu nie oznacza, że sprawuje go Chrystus, którego nie wypada lżyć, ponieważ nie istmieją żadne dowody, ani przesłanki, które mogłyby przeciw niemu świadczyć. Urząd sprawuje zwykły czy tam szary człowiek. Urząd nie czyni człowieka nadzwyczajnym. Natomiast zdarza się, że splot okoliczności, którego tego człowieka doprowadził do urzędu jest nadzwyczajny. To też nie czyni go jeszcze cudownym.

W USA funkcjonują media traszowe czyli śmieciowe, gdzie na na prezydenta wylewa się kubły pomyj. Często ich oglądalność jest wyższa, niż wszystkich polskich telewizji. Kubły pomyj.

Grzeszysz Befano! Bronisz grzeszników jak sakramentu.
avatar
W USA, jeszcze za panowania Trumpa, zespół GWAR wyemitował teledysk z koncertu, w trakcie którego torturują i poniewierają kukłę przedstawiającą prezydenta. U nas jeszcze nie widziałem podobnego eventu - czy on możliwy tu jest?
avatar
Jest "branimirze". Zwłaszcza teraz, u nazywanego / narzuconego premierem / premiera - pomiota.
© 2010-2016 by Creative Media
×