Przejdź do komentarzyKiedy wreszcie sekciarska dzicz zniknie z mapy Polski?
Tekst 233 z 255 ze zbioru: miszmasz 2
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2024-02-07
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń182

~~

Mariusz K. i Maciej W. obrazują logo PiS-u.

Ich hańbą znaczone czyny są tu częścią życiorysów,

kiedy to - w rządowych rolach - uprawiali PiS-u pola.


Dziś haniebna sława PiS-u dociera do społeczeństwa;

wolne sądy wnet potwierdzą poczynione bezeceństwa

- pól, na których tak się działo, jest zapewne tu niemało ..


Poprzednio rządząca grupa - dla niej sprawiedliwe prawo

było czymś wielce szkodliwym - moralnie denną zabawą.

Dla was potop, dla nas łupy - takie hasło owej grupy ..

...

PS - Nie możemy przewidzieć przyszłości, lecz jej tworzenie dzieje się tu i teraz ..

~~

obrazek z sieci

 

  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Nadszedł czas sprawiedliwości...
PS. Wiersz jak wiersz, ale kiedy przeczytałem, co ten facecik na fotce powiedział o sobie - mało nie spadłem z krzesła - że śmiechu :))) Bajdurzenia, tak - facecika, który infantylnie marzy, a czasy sprzed wielce ponad pół wieku pałętają mu się po łepetynie :))) Przecież to już objaw jego paranoi i chyba schizofrenii.
avatar
https://youtu.be/QuR9BnRKeYE
avatar
Lat temu kilka nadprezes po otrzymaniu wyników badań i (prawdopodobnie) zobaczeniu wydruków powiedział: "Nie wiedziałem, że są takie urządzenia, które pokazują, jak człowiek wygląda w środku". ( W środku, nie od środka, bo od tego wariograf).
Ten wielki człowiek mnie zainspirował i podczas badania USG - takie nietypowe, trafiło się dwóch profesorów i studenci, bo za ścianą akademia medyczna - z pewną nieśmiałością się odważyłem.
- Panie Profesorze, czy to prawda, że ja mam bogate wnętrze?
Trzeba było powtórzyć.
avatar
Natomiast wnętrze osobnika z obrazka - to duchowe - jest w wielu miejscach bardzo tajemnicze - według wielu celowo zakryte - aby nie ukazało jego prawdziwej postaci w każdym wymiarze ..
© 2010-2016 by Creative Media
×