avatar
Data rejestracji2012-08-20
Ostatnia wizyta2012-09-19
Wystawionych komentarzy1
Postów na forum0
Dodanych tekstów2
O użytkowniku
Biogram artystyczny Marzena Przekwas-Siemiątkowska, urodzona 26 kwietnia 1986 w Inowrocławiu. Członek Stowarzyszenia Autorów Polskich, KSTK w Inowrocławiu oraz  grupy twórczej JAKKOLWIEK w Szamotułach. Byłam współorganizatorką wielu imprez poetyckich, "Poezja w nas", "Biesiada poetycka", "koncert poezji śpiewanej", "Noc erotyków", Szamotuły 2011 r. Byłam współorganizatorką konkursów poetyckich  im. Halszki z Ostroga,  Szamotuły 2011 r. Od roku 2012 jestem współzałożycielką portalu: http://naszepoddasze.streemo.pl/Community/Default.aspx Ideą naszego portalu jest promowanie młodych ludzi, poezji nieodkrytej. 2012 -  ukazała się moja pierwsza książka prozą: „Do piekła na piechotę”. 2012 - Organizatorka I konkursu im. Swietłany Owczarskiej „Kiedy dasz mi różę nie zapomnij mnie obudzić”. 2012 – Otrzymałam Grand Prix konkursu „Pawlikowska-Jasnorzewska”, Katowice . 2012 – wyróżnienie w konkursie „Finał XXVII WIOSNY POETYCKIEJ”, W Sławkowie 2012 – wyróżnienie w „Biesiadzie poetyckiej Inowrocław 2012”. 2011 – Ukazał się w wersji elektronicznej mój tomik „Mięsożerne biedronki” 28.04.2011 – Otrzymałam II miejsce w ogólnopolskim konkursie poetyckim im. Z. Arentowicza we Włocławku. 2011 – Otrzymałam wyróżnienie  wydawnictwa Black Unicorn 2011 –  Otrzymała wyróżnienie  w konkursie „ZIMOWE IMPRESJE”, przez portal wpmt.pl 2010 – Druk w almanachu pokonkursowym „Z ziemi przychylnej, Kobylniki 2010 2010 – I wyróżnienie Miękkie Refleksy na-stroju organizowany przez: wydawnictwo@papierowymotyl.pl 2010- wyróżnienie drukiem XXVII „Turniej Jednego Wiersza „KOBIETA”. 26.11.2010 – wyróżnienie  w konkursie „Istota człowieka” w Koszalinie. 2010 – I miejsce , „Ogólnopolski konkurs poetycki im. Wł. Sebyły”, W Kłobucku. 2009-  Ukazał się mój arkusz poetycki : „Karykatury wzruszeń” 2009 – Wyróżnienie przez wydawnictwo Black Unicorn oraz udział w almanachu pokonkursowym. 2008 - I wyróżnienie w Biesiadzie Poetyckiej w Inowrocławiu. 2006- II wyróżnienie erotyk 2006 w Inowrocławiu 31.03.2000 - Wyróżnienie w konkursie poetyckim "Mój Świat" w Inowrocławiu 11.05.2000 - I Miejsce w konkursie poetyckim w Gniewkowie 30.03.2001 - I Miejsce w konkursie poetyckim "Mój Świat" w Inowrocławiu 21.09.2001 - Publikacja utworów  w almanachu "Z poezją w XXI wiek", wydawnictwo Miniatura Kraków 04.09.2000 - Publikacja w tomiku pokonkursowym "O laur Wierzbaka" 22.03.2003 – Ukazał się drukiem mój  arkusz Poetycki "Na Obrzeżach czułości", Inowrocław 2003 21.02.2003 -  II Miejsce w Biesiadzie Poetyckiej w Inowrocławiu 31.05.2002 - I Miejsce w Konkursie Poetyckim "Mój Świat "w Inowrocławiu - II wyróżnienie przez czasopismo "Victor" - Liczne publikacje w "Gazecie Pomorskiej", "Wiadomościach pakoskich", "Gniewkoramie", „Akancie”
Wydane książki
Do piekła na piechotę
Rys Studio, 2012
ISBN: 978-83-60517-89-5
‎"Co zrobić z autorką, która uparcie otwiera przed nami świat mrocznych emocji. Uchyla drzwi prowadzące w strefy rzadko odwiedzane. Przekraczam ten próg z dozą niechęci zrodzonej z obaw przed własną ciemną stroną. Natura obdarzyła ją właśnie takim talentem. Czytam jej utwory gdy słońce stoi wysoko. Tylko tyle mogę zrobić, bo nie czytać nie sposób."Wiesław Uciechowski
Uczta kotów przypiecowych
Rys Studio, 2012
ISBN: 978-83-60517-78-9
"Mocując się z lękami, wyszarpuje oddech dla siebie, czyli zakłócanie akcji nie tylko w tytule wiersza. Echolalia na Czytelniku z użyciem kocich ruchów, pomruków i spojrzeń? O wierszowaniu Marzeny Przekwas-Siemiątkowskiej nie potrafię mówić krótko. Od dawna mam wrażenie, coraz większe przekonanie, że jej pisanie prowokuje do wylewu, palpitacji. Również emocjonalnej. Nie można jej odebrać umiejęt ności chwytania za gardło i serce. A stąd najprostsza droga do zaniemówienie i braku słów z jednej strony, oraz do wylewu i potopu wrażeń z drugiej, które i tak nie wypowiedzą wszystkiego. Czekałem na jej tom. Przyznaję, czekałem i doczekałem się. Jest książka. Niemała, nie tylko arkusz, jak poprzednie. Jest tom. Uczta kotów przypiecowych. "Arkadiusz Skowron
Teksty w Publixo.com
Zbiór: Uczta kotów przypiecowych (tomik wierszy)
TytułGatunekData dodaniaOcena
Nie chcę się kłaść poezja2012-08-20
Nokturn poezja2012-08-21
© 2010-2016 by Creative Media
×