Przejdź do komentarzyKamasutra w polskim zoo
Tekst 170 z 255 ze zbioru: Zlepek klepek
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2014-10-02
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3242

W pięknym zoo na Jeżycach 

Naszła osła wielka chcica 

Więc nie bacząc na ludziska 

Do oślicy zbliżył pyska 

Gdy swą chuć realizował 

Jakoś nikt nie protestował 

Teraz krzyczy w głos dewocja 

To dla zoo nie promocja 

Nie byłoby żadnej hecy 

Gdyby złożył ją na plecy 

Lecz ten osioł pośród pyłu 

Wziął bezczelnie ją od tyłu 

 

Koniec świata już od jutra 

W polskim zoo Kamasutra

  Spis treści zbioru
Komentarze (12)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Świetne, aktualne, "średniowiecze trwa i trwa mać". W innym zoo biednego słonia podejrzewano o ciągoty pedofilskie... no jak tak można, proszę państwa, jak ten słoń tak mógł! Na oczach dzieci... ;)
avatar
Kamasutra, Szanowny Autorze jest seksem wysublimowanym...
Zwykłe (zoologiczne) pier... zwyczajny zew Natury teraz opisany w Twojej fraszce, wcześniej zaś unaoczniony w Zoo.
Pech, iż na oczach bab i dzieci... ;)
Dzięki czemu ocena moja: "taka sobie". Bo ani w niej finezji, ani niczego do finezji podobnego...
Przecież w identyczny sposób się rozmnażamy, jakby powiedziało moje skandynawskie Przyjacielstwo. A tu? Hurra, po czym z balona uczyniła się mokra szmatka ;)
Poczytaj, Autorze, markiza de Sade, a później się popisz. Fraszką naturalnie :-))) Koniecznie na PubliXo!!!
avatar
Przepraszam, czy tu nie szwankuje wybiórczy system?
Moja ocena fraszki:
a) poprawność językowya - bardzo dobra;
b) poziom literacki - przeciętny!

Czyli: gwiazdki to manipulacja.
avatar
No tak, jeżeli minus przy komentarzu, to jesteśmy w domu! ;-)))
avatar
Befana dzięki za wyczerpujący komentarz! Oczywiście, że tekst nie każdemu się musi podobać.
Na blogu http://optymista13.blog.onet.pl/ albo po prostu "Zlepek klepek" można znaleźć szersze spektrum mojego widzenia świata.Zapraszam!
avatar
Tekst się podoba, jedynie ten tytuł jakoś mi nie przystający ;)
Może by coś bardziej rodzimego a nie mniej... erotycznie wyrafinowanego? Względnie "Kamasutra w zoo"? Ewentualnie "Minetka w polskim zoo"? Ale byłyby wydmuszki :-))))
avatar
Doskonała fraszka! Brawo Optymisto :)

Poziom absurdu sięgnął dna, żeby z naturalnego zachowania zwierząt robić taką ośmieszającą aferę.
A tak naprawdę, to zrobiono krzywdę tym zwierzętom, rozdzielając je. Cóż za średniowieczne kołtuństwo i to w XXI wieku.
avatar
Jestem ciekawy, co mówiłaby czarnosecinna kołtuneria, gdyby osioł był bardziej wyuzdany. Gratuluję Ci, Optymisto.
avatar
Te niewinne dzieciątka nasze nie tylko karesy osła widują na co dzień :) Dziki seks nieokiełznany uprawiają na ich niewinnych oczkach i wiejskie te kury (z kogutem, ale i z kurą), i te koteczki marcowe, i pieseczki pana/pani, w ciasnych dziuplach m-1 zaś codzienna mama z codziennym tatą... a na ekranie co się wyprawia, jak dzień długi...

Kowal zawinił - ale wieszają, jak zawsze, tylko osła tego biedniutkiego :(
avatar
Osioł wziął oślicę??
Bo miał taką chcicę.
Gdy ktoś pośród tłumów
Nie ma już rozumu,
Osłem go zaliczę.
avatar
Kamasutry sutra taka:
Nie pokazuj w zoo ptaka.
avatar
Zakłamany po brwi molierowski Tartuffe-świętoszek

- żywe chodzące pośmiewisko sprzed ładnych 4 stuleci -

u nas, w Polsce unijnej ma się coraz lepiej

?!!

Z G R O Z A
© 2010-2016 by Creative Media
×