Przejdź do komentarzyDemokracja po nowemu
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Limeryki dolnośląskie - ciąg dalszy
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2015-11-30
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3589

Demokracja po nowemu


Minister Antek zwiedzał Dąbrowę

i tam płomienną wygłosił mowę:

Dzisiaj PiS ma tylko rację,

więc budujmy demokrację,

a szubienice stoją gotowe.


30.11.2015 r.

  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Podoba mi się Twoje poczucie humoru ;)
Gdzie szubienice? Przyjdę popatrzeć ;)
avatar
Tak, tak, Gorzki, to mocno uPOlitycznione POczucie humoru i jestem tego świadomy. Ale wnikliwie obserwuję naszą rzeczywistość i na bieżąco robię zaPiSki z tych obserwacji. Fizycznie szubienic nie ma i mam nadzieję, że ich nie będzie, a moja czarna wizja się nie ziści.
avatar
Mam nadzieję, mimo iż nasza demokracja jest bardzo młoda, że nie zmieni się w demokraturę.
avatar
Świetny limeryk. Chociaż biorąc pod uwagę, że osoba taka jak Antek, może w Polsce zostać ministrem, nie skłania do śmiechu. Pozdrawiam.
avatar
W Polsce nie było demokracji - nawet nie staliśmy obok niej - no może przez moment.
Wybory pod wieloma względami były fikcją - dosłownie.
Prócz fałszerstw wręcz jawnych , media które kształtują opinie oraz świadomość były daleko niedemokratyczne.
Były i nadal są w jedynie manipulacją . Co widać też po niektórych tu opiniach.
Teraz mamy właśnie czas walki o tą demokrację i wolność .
Sprawa Trybunału konstytucyjnego jest tego doskonałym przykładem. Wystarczy trochę się zainteresować .
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze, nawet Rozarowi, choć z jego poglądami i opiniami totalnie się nie zgadzam.
Tak się, Rozarze, składa, że problemami Trybunału Konstytucyjnego RP interesuję się nie tylko trochę, a dość szczegółowo. I myślę sobie, co myślisz o prezydencie Dudzie, że zgodził się na spotkanie konsultacyjne, oczywiście nie przesądzając jego wyników. Czy totalnie potępiasz? A jak myślisz, dlaczego zgodził się na to spotkanie?
avatar
Trzeba być ślepym, by nie widzieć niszczenia demokracji i zawłaszczania Państwa. Tak się rodził faszyzm.
Bardzo na czasie. :)
avatar
Panie Boże, nie proszę Cię o audiencję, ale daj nam wytrawać tą kadencję!
avatar
Było już źle, było już dobrze , teraz będzie wesoło. Chochołów wybranych sporo - ma kto tańcować . Polsko kraju nieugięty , Ty ciało masz zdrowe lecz mózg pierdoln*ęty.
avatar
Demokracja /ze starożytnej greki/ na nasze - to rządy ludu. W Atenach ten rządny - i żądny! - lud posiłkował się armią niewolników /także z naszych - wtedy puszczańskich - rdzennie polskich terenów/.

A pamiętacie, Państwo, stare DDR?

Strach się bać
© 2010-2016 by Creative Media
×