Przejdź do komentarzyJasność
Tekst 1 z 2 ze zbioru: Pytanie o stosunek
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2016-01-21
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1543

(Pytanie o stosunek, Kraków 2016, wyd. Miniatura)


Wyjaśnić należy raczej oznakę

rozpoznawczą


Jasności -


z pośpiechem goniącej

me myśli.

Zaczerwieniły się trochę.

Przechowam tę czerwień

jako sympatię

nieprzelotną.


Jasność jest przeciwieństwem

beztwarzowości,

wybrała siebie

na ludzkiego


Kamerdynera


Szuka się sama dla Ciebie,

nie próbując odebrać sobie

tego, co

zaszczytne.


Nie ma tu decyzji odmowy

i cofnięcia.

Prywatne rytuały są

zależne od woli

przebudzonej świadomości.


Wierna jest Jasność

sednu sprawy...


do zaśnięcia



www.wytrysk.blog.pl

facebook.com./JerzyKaśków



  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Ha, czy nie za niskie wszak tutaj dla Ciebie progi?
avatar
Bardzo dobry wiersz Jerzy, z przyjemnością przeczytałam :) Pozwól się najpierw rozejrzeć koledze befano i zdecydować:) Pozdrawiam :)
avatar
Szanowne Panie, dziękuję za komentarze i sugestie. Jednak proszę zrozumieć, iż sytuacja na rynku czytelniczym jest fatalna, szczególnie jeśli chodzi poezję - myśl - refleksję. Jestem tu przede wszystkim po to, by przedstawić niewielką część swojej twórczości licząc na to, że ktoś - być może to będą Panie - zdecyduje się zakupić moje książki.
Pozdrawiam i kłaniam się. Zapraszam także na mojego bloga i fb.
avatar
Trafia do serca,nastrojowe i prawdziwe i głębokie.
avatar
Tu mój Kochany nabywców raczej nie znajdziesz ;) Podaj raczej na priv namiary, wtedy się zobaczy ;) I nawet - nie tu akurat, lecz gdzie indziej - popełni stosowną recenzję, o czym Cię najsolenniej zapewnia akademicki krytyk literacki :)

niejaka - tak bardzo przez niektórych na PubliXo tępiona -

befana_di_campi ;)
avatar
Pytania o stosunek są, jak przedwczesny wytrysk, mocno faux pas. Dobrze jednak, że jest Ktoś, kto to wciąż jeszcze - pogwałcając zastane zasady - robi (bo te stosunki całkiem by sobie podkorowo znikły??)

Ps. Może jak nie same świetne te wiersze, to chociaż ich znakomite tytuły zagwarantują niezbędną czytalność i sprzedażność? Pilotowane np. przez rozbierane fotki z jakąś nakręcającą muzyką nad/pod plecami...
© 2010-2016 by Creative Media
×