Przejdź do komentarzyO żłobku i żłobie
Tekst 35 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-02-03
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń3193

O żłobku i żłobie


Minister wojny w miasteczku Białe*,

gdzie dyrdymały plótł niebywałe,

został patronem żłobka,

lecz wyszła z tego szopka,

gdyż on przy żłobie trwa życie całe.


* W rzeczywistości było to miasteczko Czarne, ale w niektórych sektowych kręgach Białe jest Czarne.

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
A co tam! Idź żłobku do żłoba. Od przybytku głowa nie boli.
avatar
Jeśli se sam tego pomnika za swego żywota nie postawisz - to kto inny za ciebie to zrobi?? Boże, Bożenko ty moja :)
avatar
Może i do żłobka wróci. On żłobkom patronuje, to może odpowiedni minister popatronuje naszym śmigłowcom.
Z prasy:
"Oddanie do użytku tak nowoczesnego żłobka pokazuje, że jeśli idzie o tego typu placówki, potencjał Antoniego Macierewicza nie był do tej pory w pełni wykorzystany. Miejmy nadzieję, że to się zmieni i Antoni Macierewicz jeszcze niejeden żłobek wyposażony w poświęconą sobie tablicę postawi, a może nawet pójdzie dalej i zbuduje jakiś poświęcony sobie kościół albo kaplicę. Z tym, że moim zdaniem wypadałoby, aby minister odpowiedzialny za żłobki, w drodze rewanżu, kupił dowodzonemu przez Antoniego Macierewicza wojsku kilka nowoczesnych helikopterów bojowych, wyposażonych w tablice pamiątkowe ku czci szefa MON, bo uważam, że zarówno wojsko jak i Antonii Macierewicz na tak miły gest zasługują." (S.Mizerski)
avatar
Dziękuję za komentarze.
avatar
Udowodnię,że białe jest czarne dolewając do mleka kakao.
avatar
Anettulo, a jeszcze dobitniej byś to udowodniła, wrzucając białego (człowieka) do roztopionej smoły.
avatar
Minister Szabelka od życia potrzebuje niewiele - aby nie pracować tak, jak porządni obywatele, oraz aby móc realizować swoje chore wizje. Wzorzec paranoika i cwaniaka życiowego.
avatar
Janko:))),jednak wątpię,bo smołę można czymś zmyć,lepiej bym to udowodniła gdybym nowego człowieka z murzynem poczęła i urodziła-taka kawa z mlekiem:)
avatar
Antek... Nie mam siły tego komentować.
© 2010-2016 by Creative Media
×