Przejdź do komentarzyJaki dziwny ten świet
Tekst 51 z 75 ze zbioru: Alfabet limerykomanii
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-02-08
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2131

Jaki dziwny ten świet


Jaki dziwny ten świet

- jednym da, drugim niet.

Niektórym,  nawet chóry,

ubrane w mundury...

Innym - przeszkadza mały tercet...



  Spis treści zbioru
Komentarze (16)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
:)))

"Tercet" to triada, która wszędzie [i w każdych prawie wierzeniach] występuje.

Bo pamiętaj, że kółko graniaste jest zawsze "czworokanciaste". Kiedy kanty spowodują ból, wtedy wszyscy "bęc"!

:-)))
avatar
Tercet egzotyczny?To zawsze o jednego za dużo.
avatar
Dziwny jest ten świat-odniosę się do tych słów,ponieważ ktoś zawsze źle interpretuje,albo nadinterpretuje,albo robi komuś na złość-dlatego dziwnie potem wszystko wygląda.Jedynie autor może się wypowiadać,i powinien najpierw,później dopuszczając do głosu wszystkich.
avatar
Przede wszystkim annetulo, dzięki za oceny i komentarz, pomimo pewnych, dość mętnych sugestii "kupki nacisku".
avatar
Nie wiem za co te najwyższe oceny, ani to wierszyk ani proza takie nie wiadomo co.
avatar
Zauważyłem Adelu, że zjawiasz się zazwyczaj w sytuacjach podejrzanie, że tak powiem, nadzwyczajnych, niczym CZYJAŚ osoba - do SPECJALNYCH zadań.
avatar
Jakiego nacisku:)???Jakiej kupki"?:))strach się bać
avatar
Alfie, pamiętaj o portalowym Kółku Graniastym :-D :-D :-D, które się skręca w precel, mówiąc po krakowsku ;-).

Uzasadnienie wypowiedzi: "a200640 (autor), 23 min. temu (18:19)
Zauważyłem Adelu, że zjawiasz się zazwyczaj w sytuacjach podejrzanie, że tak powiem, nadzwyczajnych, niczym CZYJAŚ osoba - do SPECJALNYCH zadań."
avatar
Nie wiem, co Ci anettulo odpowiedzieć, skoro nie czujesz i nie widzisz pewnych zjawisk na portalu, prawie jak w szkolnej klasie...
avatar
Przecież anettulo dostałaś ostrzeżenie, byś nie przyłączała się do parszywej trójki...
avatar
Ostrzeżenie?:)))Jak to brzmi fatalnie.Do kogo mam się nie przyłączać?
avatar
Do Ciebie,bo mnie zjesz tematycznie na śniadanie,podczas pisania następnego wiersza?
avatar
ja nie jestem nocnym Markiem,nie odpowiadam już na pytania, zaraz daję nura i już mnie do rana nie będzie, dobranoc
avatar
Dobranoc:)))
avatar
Zjawiam się tutaj Alfie prawie co dzień,ale jak już pisałam jestem czytelniczką,a pisanie idzie mi marnie, dlatego piszę mało.
Nie mam tu nikogo ,kto by się zachwycił każdym moim gniotem,bo do żadnego towarzystwa nie należę i jestem oceniana tak jak na to zasługuję.Z jednej strony, to dobre ale jak patrzę na twórczość Twoją czy Anetuli, którą trudno zrozumieć , a oceniacie się nawzajem najwyżej, to jakoś nie mam ochoty pisać:)
avatar
Wybacz Adelo, że możesz czuć czasem dyskomfort, ale przecież chyba pamiętasz i wiesz, że nie mogę mieć dobrych wspomnień z Tobą związanych, skoro włączasz się zawsze w skierowane przeciwko mnie manipulacje zarozumiałego kogoś, czy ktosiów, którzy za wszelką cenę, nawet świństwa, chcieliby się mnie z portalu pozbyć. Będą może mnie mieli z głowy, gdy na dłuższy czas wyjadę.Ale jeszcze trochę cierpliwości.
© 2010-2016 by Creative Media
×