Przejdź do komentarzyKartka 32. Kocham Cię Europo już 1051 lat :)
Autor
Gatunekbiografia / pamiętnik
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-03-25
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń2351

25.03.


Kocham Cię Europo, odkąd mój Naród z chwilą przyjęcia Chrztu zaczął też przyjmować Twoją łacińską tożsamość.


Kocham Cię Europo za dobro i piękno, kolebko ucywilizowanej Ojczyzny. Polski.


Kocham Cię Europo, dlatego ani myślę kiedykolwiek z Tobą się rozstać.


Aby wszak nie było nazbyt patetycznie i emfatycznie, to jednak wybacz, Domina, iż zamiast linku do YouTube z kolejnym uroczystym pieniem Ody do radości, to tu zamieszczę nieco inny odsyłacz:


http://wpolityce.pl/polityka/332933-groteskowa-manifestacja-opozycji-totalnej-przeciwstawic-sie-barbarzynskim-planom-pis-u-ktory-planowal-na


Kiedyś w moich licealnych czasach mawiano eufemistycznie, iż ktoś jest głupi na plecach; mniej elegancko - na dupie!


Z wyrazami szczerej czci i córczynego szacunku - Twoja lwowska obywatelka befana_di_campi - Kresowa Pani teraz na przechowaniu (się) w Wieliczce ;-)

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Nawet nie musiałam przeczuwać, że na tym rachitycznym spędzie coś się wydarzy:

http://niezalezna.pl/96014-szokujace-nagranie-z-marszu-kocham-cie-europo-wykorzystali-dziecko

Pawka Morozow wiecznie żywy, lecz nie tylko "Pawka" Po nim obecnie: "links Stehende Jugend".
Rok temu maluchy dzierżyły w swych jeszcze słabych rączkach wymiętoszone arkusze z rysunkiem dwururki celującej w stronę niezdarnie narysowanej kaczki ;-)

"Kocham Cię, Europo", ale nie taką, jaką chce Cię widzieć terrorystyczne lewactwo [vide: powyższe linki].
avatar
Aż się popłakałam ze wzruszenia, czytając:

http://wpolityce.pl/polityka/333065-kochankowie-europy-antologia-aktow-milosnych-z-25-marca-2017-r-komorowski-holland-janda-thun-petru?s

Ponadto i ze śmiechu :-) Na widok kapotki Pani Premier :-D
avatar
Bafano, Twoja dojrzałość polityczna i intelektualna, imponuje mi niezmiennie... niejednego faceta mogłabyś obdarzyć częścią swojego intelektu, a i tak byłabyś niespożytą jej nieskończonością.
Jesteś pulsem intelektualnej bohemy i jej oczekiwań na przemiany w Polsce. Dziwię się doprawdy, bo wielu intelektualisów dało się wmanewrować w opozycję totalną i zachodzę w głowę, jak statystyczna inteligencja jest w stanie przechrzcić się w tak niegodny sposób? To zdumiewające, jakie są zależności, lobby i towarzystwa wzajemnej adoracji. Niegłupi ludzie tracą nagle rozum i strzelają sobie w kolana, bezprzykładną zapalczywością, która potrafi przechytrzyć intelekt dla dobra tak nikłego i mizernego politycznie, jak samobójcza wojenka POkurczy. Historia kiedyś zarechocze, ale to może przypominać chichot samotnej hieny...
avatar
Sorry-Gregory... miało być: Befano :)
avatar
A to dla naszych odętych Polaczków z bliskiego zachodu:

http://wpolityce.pl/spoleczenstwo/333192-szokujacy-raport-niemieccy-lekarze-regularnie-zabijaja-bezbronnych-pacjentow-szacujemy-ze-nawet-

Znając rzeczywistość, to na pewno resztę swych emeryckich lat - na wszelki wypadek, by nikt im niczego przypadkiem nie wstrzyknął - spędzą już w swoim tak obecnie pogardzanym hajmacie...
Oczywiście o ile do tej emerytury dożyją, gdyż wystarczy tylko [i przykładowo] fatalny wypadek komunikacyjny :(
avatar
Osobiście gdybym miała chorować i leżeć dlużej w szpitalu niż 3 dni pewnie kazałabym się dobić.Ale nie wiem,nie znam realiów,szpitale to nie SPA.a WYPADKI SIĘ ZDARZAJĄ,samolotowe też,to pocieszające,w końcu można umierać jak się chce.
avatar
Tak na marginesie,mogę powiedziec jedno-befana to ostoja intelektu,jak ja związków,tych mniej udanych i bardziej,ale miałam taką znajomą `kol."ktora absolutnie była za MIŁOŚCIĄ,i za związkami na odległość,ogólnie za chrystianizacją,Nie uznawała,krótko mówiąć małżeństwa bez miłośći,i próbowala odszukać takie konotacje,aby móc każdego poddać chrystianizacji odnaleźć prawdę doskonałą,ale sama jakoś pomimo tego,że była zakochaną kochanką,nie miała zamiaru się rozwieść,prowadząć podwójne życie.Z księdzem.Krystianizatorka także chętnie podrywała facetów,bo korzysci bywaly obopólne.No i okazało się,z czasem że jak to bywa NA DWOJE BABKA WRÓZYŁA,bo niektorzy czas wykorzystali dobrze,niektórzy kochankowie się ROZSTALI ,wałęsajac się po nie swoich podwórkach.
Krystian to piękne imię(nie dla mnie)pasja intelektualna także,ale....
Odnośnie Polaczkow-układ polityczno-religijny,pomijając komunizm jest beznadziejny,w ukladzie geograficznym.
avatar
Walcz bafano nadal, bo szczytne i godne cele Ci przyświecają, a niewielu ma Twoją wiedzę, temperament, samozaparcie, by Ci dorównać.
avatar
Kocham cię, Europo,
Tak łacińska,
Jak słowiańska,
Skandynawska,
Ugro-fińska
Czy germańska.
Kocham twoje Wschody
I Zachody,
Północ wielką
I Południe,
Gdy nam słońce świeci cudnie,
Rzeki, lasy, góry,
Nad morzami chmury
W noc czy w dzień ponury.

Europa - to wielość krajobrazów, nacji, kultur i religii. Kochamy ją za jej królewską europejskość w całym majestacie jej różnorodności
© 2010-2016 by Creative Media
×