Przejdź do komentarzyO nadziei
Tekst 172 z 254 ze zbioru: Najnowsze limeryki dolnośląskie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2017-06-02
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2955

O nadziei


Pewien mężczyzna na wielkim kacu

pragnął się dostać dziś do pałacu,

żeby kredyt jemu dali

lub przynajmniej podpisali,

to dziesiątego będzie na placu.

  Spis treści zbioru
Komentarze (6)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
No pięknie. W okres poleci na plac, wysłucha że zwycięstwo jest blisko, tylko ta... nienawiść, a potem SKOK mu da czego chce, tak?
avatar
A później usłyszą tacy,
moi DRODZY rodacy :D

I za 2,50 od posta,
napisze wszystko
każda owca :P
avatar
1,47 z VAT, ale są opóźnienia w płatnościach, nawet do pół roku. Niecierpliwe trolle się wykruszają, korzystają na tym agencje, bo jak troll się upomni przez rok, to kasa przepada. Stawka jest zmienna, czasem jakieś ważne wydarzenia trzeba przykryć, to stawka może być podwójna, albo jeszcze wyższa. Wtedy jest prawdziwy akord.
avatar
Sądzę, że gdyby Janko nie sprzeniewierzył się swojemu talentowi, nie zaprzedał go bezinteresownie tym wszystkim siłom zła, ale wykorzystał go zgodnie z wolą panujących, pisząc piękne i chwalebne limeryki, to miałby moc obsadzania, mianowania generałów. Przykładowo: napisałby limeryk o jakimś wielkim oficerze, który umiłował dobrą zmianę, a ludzie z poprzednich ekip nie dali jemu szlif. Wężykiem on znaczony z woli suwerena, subito!
avatar
Janko, przecież prawdziwi Polacy, latający co miesiąc wysłuchiwać smoleńskiej ewangelii są na pewno całkowicie nieskazitelni moralnie. Jak możesz podejrzewać kogoś o taką interesowność? ;)
avatar
Na kacu,na placu i w pałacu?co to za cuda?
© 2010-2016 by Creative Media
×