Przejdź do komentarzywspomnienie4
Tekst 4 z 4 ze zbioru: wspomnienia
Autor
Gatunekbiografia / pamiętnik
Formaproza
Data dodania2017-06-13
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1790

Wiele lat temu poznałem JĄ - byłem zakochany. Pierwszy pocałunek zadziałał jak dobra dawka koki byłem na wielkim haju. Już nigdy się tak nie poczułem.

Dziś wróciłem z pracy póżno. Jestem zmęczony. Mimo wszystko nie mogę zasnąc. Jakaś niewyjaśniona siła zmusza mnie do rozmyślań. Za oknem znowu pada. Pogoda jest przygnębiająca. myślę o tych wszystkich kobietach które poznałem przez okres mojego życia. Zastanawiam się co by się wydarzyło gdybym postąpił inaczej z każdą z nich. Czy byłbym z którąś z nich na zawsze? Czy byłbym szczęśliwym człowiekiem? I czy ONE bylyby szczęśliwe ze mną?

Idziemy do łóżka gdzie z bosymi po kąpieli  nogami kładziemy się obok siebie lekko się dotykając.

to właśnie ja ze wszystkich ludzi na świecie powinienem zrozumieć jak łatwo miłość przeradza się w nienawiść a pożądanie w obsesję. To właśnie ja powinienem to przewidzieć.

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Walory literackie niewiele odbiegają od części poprzednich, czyli po prostu ich nie ma. Lepiej jest z poprawnością językową. Dostrzegłem "jedynie" brak ośmiu przecinków (przed: byłem, które, co by, gdybym, gdzie, lekko się, jak łatwo, a pożądanie).
avatar
Walory literackie niewiele odbiegają od części poprzednich, czyli ich nie dostrzegłem. W zakresie poprawności językowej dostrzegłem "jedynie" brak ośmiu przecinków przed: byłem, które, co by, gdybym, gdzie, lekko się, jak łatwo, a pożądanie.
avatar
Podobnie jak w poprzednich częściach nie dostrzegłem walorów literackich. Stwierdziłem natomiast osiem błędów interpunkcyjnych. Brakuje przecinków przed: byłem, które, co by, gdybym, gdzie, lekko się, jak łatwo, a pożądanie.
avatar
Ale się janko rozpisał.
A wypowiedź jest osobista-pocałunek jest ważną częścią osobowości-odczuwamy oś(i tu nie ma pomyłek-kiedy nie całujemy się-wnika a nas pożadanie innego typu(część dolnej przestrni myśli inaczej(za to głowa nie pracuje).
avatar
Znam takie osoby,ich wypowiedź,i okazało się,że ich głowa pracuej inaczej z tymi osobami,z ktorymi wspołżyją.Jest między nimi jakaś nietolerancja na siebie(jakiś wstręt).Okazało się,że ktos uznał to za "ALE NUMER".
avatar
A JAK WIADOMO NUMERKI SĄ NUMERAMI.I z sercem to nie ma nic wspolnego-dostyk nie tylko ust).Z wiekim się zmieniamy,ale jednak musi byc jakiś łącznik.
avatar
Pierwszy i drugi komentarz nie chciały się wpisać, a potem się okazało, że są aż trzy takie same komentarze. Technika lubi robić psikusy.
© 2010-2016 by Creative Media
×