Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 11,1-5
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2017-12-19
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1612

`Cała ziemia miała jeden język i jednakowe słowa` Czyli cały rodzaj informacji miał jeden dźwięk komunikacyjny - nośnik jednakowych słów, dźwięków informacyjnych. `Podczas swojej wędrówki ze wschodu znaleźli równinę w kraju Synear i tam się osiedlili` Czyli podczas swojej wędrówki z miejsca osadzenia arki znaleźli równinę w starożytnej Mezopotamii (dorzecze Eufratu i Tygrysu ) I tam się osiedlili potomkowie Chama `I mówili jeden do drugiego:` Czyli i byli jednomyślni: `Nuże wyrabiajmy cegłę i wypalajmy ją w ogniu!` Czyli szybko wyrabiajmy sobie swoją formę świadomości, a jej skuteczność w ogniu na stosie wypróbujemy. `I używali cegły zamiast kamienia,` Czyli i wyrobili sobie swoją formę świadomości. Zamiast świadomości, że Wszechmogący Bóg twórczą myślą i słowem uczynił system duchowo - informacyjnej całości, w którym prarodzice uczynili falowe zakłócenia we wzajemnych oddziaływaniach informacyjnych wszelkich rodzajów informacji ze wszechinformacją. Zjedzonym owocem banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30) I by nie potęgować falowych zakłóceń negowaniem i manipulowaniem rzeczywistymi faktami i rzeczywistymi słowami Wszechmogącego Boga. Bo za potęgowanie falowych zakłóceń, na pewno poniesie śmiertelne konsekwencje każdy, kto tak czyni `a smoły zamiast zaprawy` Czyli a używali słów Boga w swojej wyrobionej formie świadomości. `Potem rzekli:` Czyli słowo, dźwięk, wibracja - falowy nośnik informacji. `Nuże, zbudujmy sobie miasto` Czyli szybko uczyńmy sobie organizację społeczną `i wieżę, której szczyt sięgał by aż do nieba,` Czyli i organizację religijną, której wiedza miałaby sięgać wiedzy Boga.`i uczyńmy sobie imię, abyśmy nie rozproszyli się po całej ziemi ! ` Czyli i uczyńmy sobie przewodnika religijnego w swojej organizacji religijnej, do której będziemy pielgrzymować po rozproszeniu się we wszystkich kierunkach świata. `Wtedy zstąpił Pan, aby zobaczyć miasto i wieżę, które budowali ludzie`. Czyli wtedy nastąpiła ingerencja Wszechmogącego gdy zobaczył organizację społeczną i organizację religijną, którą sobie organizowali ludzie. ( Rdz. 11, 1-5)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×