Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 18,4-6
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-01-08
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1404

`Pozwól, by przyniesiono trochę wody` Czyli pozwól na to, by przyniesiono niedużej ilości wody - rodzaj informacji z pod sklepienia czasoprzestrzeni - wszechinformacja `abyście obmyli nogi wasze` czyli aby trzech mężów usunęło pył - produkt wzajemnych oddziaływań informacyjnych gleby - rodzaj informacji z nogami - forma ruchu, niedużej ilości wody - rodzaj informacji z pod sklepienia czasoprzestrzeni - wszechinformacja, z formy ruchu trzech mężów `potem odpocznijcie pod drzewem` Czyli potem trzech mężów ma odpocząć - nie wykonywać żadnych czynności pod drzewem - rodzaj informacji o stałej częstotliwości wibracji - nośnik rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji `Przyniosę też kawałek chleba, abyście się posilili` Czyli przyniesie też Abraham niedużą ilość chleba - produkt wytworzony z nasienia ziela polnego - rodzaj informacji o stałej częstotliwości wibracji z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji, abyście się posilili produktem z nasienia - informacja o całości rodzaju informacji dla was, bo z nasienia (Rdz.1,29) `Wszak po to wstąpiliście do sługi waszego` Czyli, bo po to wstąpiło trzech mężów do Abrahama, by Abraham był świadomy, co przyszli uczynić `Potem możecie pójść dalej` czyli potem trzech mężów - posłańców Wszechmogącego może pójść dalej wykonywać wolę Wszechmogącego `Wtedy oni rzekli: Uczyń tak, jak powiedziałeś ! ` Czyli wtedy trzech mężów rzekło: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji trzech mężów do Abrahama, czyli uczynek ma być taki, jak wypowiedziane słowa - nośniki informacji zamieszczone w czasoprzestrzeni `I pospieszył Abraham do namiotu, do Sary, i rzekł: Rozczyń szybko trzy miary wybornej mąki i zrób placki !` Czyli i pośpiesznie poszedł Abraham do namiotu, miejsca przebywania Sary, i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do Sary. By Sara szybko uczyniła rozczyn - jedna miara wody - rodzaj informacji, i trzy miary doskonałej mąki - doskonały pył z nasienia - informacja o całości rodzaju informacji, zrobić - uczynić z doskonałych proporcji rodzajów informacji placki - produkty rodzajów informacji we wzajemnych oddziaływaniach informacyjnych ze wszechinformacją we wszechinformacji, w trzech wymiarach (Rdz.18,4-6)

  Spis treści zbioru
Komentarze (1)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
aware12. Bardzo ciekawie interpretujesz słowa "Biblii", ciekawa forma - biblijny werset i Twoja interpretacja tegoż, zaraz obok. Przypisy tez obok. Czytelnik nie musi "biegać" po tekście. Nowatorskie i wymagające wiele wysiłku od piszącego, czyli Ciebie, aware.

Najbardziej udany, moim zdaniem, jest Twój tekst dotyczący SŁOWA i jego potęgi:

"Czyli wtedy trzech mężów rzekło: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji trzech mężów do Abrahama, czyli uczynek ma być taki, jak wypowiedziane słowa - nośniki informacji zamieszczone w czasoprzestrzeni `I pospieszył Abraham do namiotu, do Sary, i rzekł: Rozczyń szybko trzy miary wybornej mąki i zrób placki !` Czyli i pośpiesznie poszedł Abraham do namiotu, miejsca przebywania Sary, i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik informacji Abrahama do Sary."

Tak "Na początku było słowo. A słowo było u Boga. I Bogiem było słowo" (cyt. z "Biblii". Bajka.
© 2010-2016 by Creative Media
×