Przejdź do komentarzyO prezydencie na olimpiadzie
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2018-02-09
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń2611

O prezydencie na olimpiadzie


Prezydent w Pjong jest rezerwowym

w slalomie antyustawowym,

w konstytucji omijaniu

oraz w prawa naginaniu,

a jest w tym mistrzem wprost światowym.

  Spis treści zbioru
Komentarze (8)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Ale chyba nie ogląda się na konkurencję, tylko z innej potrzeby.
avatar
Odkrywam siłę limeryków, krótko i z przymrużeniem oka.
Mam od kogo się uczyć, Brawo janko!
avatar
Zauważyłem czerwony "- 1" przy swoim poprzednim komentarzu. Popełniłem jakiś błąd?
avatar
Bardzo dziękuję za komentarze. Minusy u Lilly i Spokojnego już zneutralizowałem, a przy drugiej wypowiedzi i u Tadeusza wstawiłem plusy. Wiadomo, że stawia je pieniacz zaczepniś, dla którego wszyscy, którzy nie sprzysięgają się z nim przeciwko mnie, są jego wrogami i zaznacza ich na czerwono.
avatar
Tym razem trochę się z Tobą nie zgadzam. W wymienionych przez Ciebie dyscyplinach jest on w pierwszym składzie.
avatar
Nie wiem kto się kryję pod tym, czy innym nickiem, i prawdę mówiąc mało mnie to obchodzi. Swoją uwagę skupiam na tworzywie, a nie na twórcy. Jeżeli to prawda co panowie twierdzicie, że ktoś stawia MINUSY tylko za to, że nie lubi autora, to schodzimy do poziomu gimnazjum.
Mój nick Spokojny inklinuje w stronę pacyfizmu a wszedłem w środek wojny :) Nie wiem, kim jest janko, wiem, że pisze świetne limeryki i jest mistrzem interpunkcji.
avatar
Ponownie dziękuję za komentarze.
Marianie, w pełni się z Tobą zgadzam, to mistrz nad mistrzami. Nie zwróciłeś jednak uwagi na pewien niuans. W pierwszym wersie napisałem, że jest on zawodnikiem rezerwowym, w ostatnim zaś: a jest on mistrzem wprost światowym. Formalne ograniczenia nie pozwoliły mi rozwinąć i doprecyzować myśli, ale w podtekście jest napisane, że jego fachowość i mistrzostwo nie zostały docenione.
Spokojny, ja rozumiem, że treść jest najważniejsza, a nie autor. W tych wypowiedziach chodzi jednak przede wszystkim nie o teksty literackie, ale o komentarze i stawiane przy nich minusy. Wystarczy tylko poobserwować teksty i komentarze i widać, kto to robi. Jeżeli masz wątpliwości, to popatrz na komentarze pod swoim limerykiem i tego czerwonominusowca tam znajdziesz. A jeżeli to nie wystarczy, to na forum w spowiedzi Musbrona zobacz, kto jest najczęściej blokowany. To nie jest przypadek.
To nie jest poziom gimnazjum, to poziom zerówki. Pozdrawiam. Czuwaj!
avatar
najpierw w rezerwie ppotem w swiecie tych ustaw nie znajdziecie
© 2010-2016 by Creative Media
×