Przejdź do komentarzyZostaję z woli Boga!
Tekst 12 z 14 ze zbioru: Kongregacja Doktryny Wyzwolenia
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-03-07
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1623





Zostaję z woli Boga!


Tym tekstem odpowiadam wszystkim gospodarzom domu, stróżom Aniołom z pisowskiej alternatywy.


Dawno temu, jak większość polskich bachorów z nie własnej, lecz przymuszonej woli uczęszczałem na katechezę oraz do kościoła na tzw. msze święte. Tam przyjąłem nauki Kościoła rzymsko-katolickiego i wykułem na pamięć katechizm. Wyciągnąłem jeden wniosek: posiadam daną od Boga wszechmogącego wolną wolę, która stoi w sprzeczności z wolą sług bożych oraz ich owiec i baranów. Otóż wola sług bożych nie jest moją wolą, a tym bardziej nie będzie nią wola stada baranów. Zatem jest Szatanem.


A teraz czysta logika:


Skoro Bóg wszechmogący obdarzył mnie wolną wolą, to nie po to, żeby mi ją ktoś inny odbierał. Wolna wola należy do mnie i na Ziemi nie ma nikogo, kto mógłby mi wydawać nakazy. Nawet jeśli on się nazywa Arsene, nawet jeśli przed nazwiskiem ma von, sir, de, czy hr. To zapamiętałem z katechizmu na wieki wieków. Amen.


Zatem zostaje w tym raju zwanym Polską, gdzie zesłał mnie Bóg Jahwe. Zostaję z Jego i własnej woli. Zostaję by walczyć o bezcenny dar Jahwe: wolność wolnej woli. W dupie mam bajdurzenia pasterzy i owczarni o sądzie ostatecznym, ponieważ wierzę, że już jest po sądzie. Dlatego Kościół i pasterze nie są mi do niczego potrzebni. Zakładam swój Kościół, w którym sam będę pierwszym, czarnym pasterzem.


Nowy Kościół powstanie oficjalnie 16 marca 2019 roku. Data jest symboliczna.


16 marca 1244 roku spalono na stosie Esclarmonde de Foix.

1244 = 12 (liczba wieków) + 44 (liczba lat) = 66

1809 rok – przyszedł na świat prorok Albert Pike

1809 = 18 (liczba wieków) + 9 (liczba lat) = 27

16 marca 2019 – powstanie nowego Kościoła

2019 = 20 (liczba wieków) + 19 (liczba lat) = 39

27 + 39 = 66

2019 rok – 775 rocznica spalenia E. de Foix.


16 marca 2019 zostanie przedstawiony pełny tekst doktryny wyzwolenia, a w niej 66 tez i postulatów (datę tę przewidział sam Albert Pike w swoim dziele „Morals and Dogma”, *775). Uderzą one w światowy patriarchat i staną w opozycji do obskurantyzmu. Zostanie ustanowiony nowy Akedah, podczas którego mężczyzna na znak końca czasów patriarchatu złoży ofiarę, ogłaszając nowy porządek świata.


Liczba 66 jest dwukrotnością 33 stopni wtajemniczenia wolnomularzy, bowiem istotą ludzką jest suma mężczyzny i kobiety. Dopiero po złączeniu płci w jedność uzyskamy prawdziwy obraz człowieka. Teza i postulat. Udowodnijmy, że żaden z proroków nie był dokładniejszy od Pike`a.


Nie prezentuję żadnej teorii spiskowej, a jedynie nieuchronność dziejową, która filozofom się śniła, a maluczkich przyprawia o rozstrój nerwowy. Ślepiec ujrzy znaki świadczące nadejście nowego porządku:


emancypacja kobiet

gender study

afirmacja różnych form seksualności

wojna z molestowaniem kobiet

relatywizm

permisywizm



U Pike`a znajdziemy, że „...fale fałszywych wdów zaleją przedmurze w czarnych procesjach bez sztandarów, na przekór obłudnym cynikom i pozostającym w wierze”, „...ich kobiety odwrócą się od nich pierwsze ku zdziwieniu całego świata, a ich hardość będzie niespotykana”.

Bóg jest chyba złośliwcem, skoro wszystko ma się zacząć właśnie w pisowskiej Polsce, a potem rozlać na cały świat, nie? Tak przepowiedział mason Pike. Kto już chce więcej, niech zajrzy do moich produkcji, które czasem udostępniam publicznie, a kto jest cierpliwy, niech poczeka.


Esclarmonde de Foix była kimś w rodzaju biskupa katarów, może nawet papieża. Zakładała szkoły dla dziewcząt i szpitale. Katarzy wierzyli w tolerancję, dualizm i reinkarnację. Spalona na stosie przez inkwizycję 16 marca 1244 roku.

  Spis treści zbioru
Komentarze (7)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Legionie, tekst wstrząsa, targa, obezwładnia swoją przenikliwością, jak oczy bezmiaru. Bezmiar to dla mnie miara, moja miara wszystkiego. Tu mnie poruszyło wszystko. Przede wszystkim jednak stwierdzenia:
"wojna z molestowaniem kobiet", "fale fałszywych wdów zaleją...", to bezmiar własnie logiczna nielogiczność.
I zabieram słowa:

"Liczba 66 jest dwukrotnością 33 stopni wtajemniczenia wolnomularzy, bowiem istotą ludzką jest suma mężczyzny i kobiety. Dopiero po złączeniu płci w jedność uzyskamy prawdziwy obraz człowieka. Teza i postulat. Udowodnijmy, że żaden z proroków nie był dokładniejszy od Pike`a.".

Co do wolnomularzy, budowniczowie katedr, nigdy i nigdzie nie znaleziono żadnych podpisów osobistych ich twórców. Katedry oparte są na kształtach szat Matki Boskiej.

Średniowiecze to bezmiar, choć jest umiejscowione w czasie i przestrzeni.

1244, 1226, Innocenty IV - PAPIEŻ (1243 - 1254), ON PIERWSZY ZAAPROBOWAŁ TORTURY INKWIZYCJI.

Jeno ta Twa "czysta logika" - oparta na cyfrach i 66, to mam do myślenia.

Czytałam z ogromnym zainteresowaniem, Bajka.
avatar
Legionie, nic dodać, nic ująć. Po prostu zaskakujesz i powalasz na łopatki potencjalnych adwersarzy swoją logiką. Obydwiema też rękami podpisuję się pod wywodem Bajki37.
Barwny i bogaty język i dwa drobne potknięcia poprawnościowe. Kościół "rzymskokatolicki", a nie "rzymsko-katolicki". Brakuje przecinka przed: by walczyć.
avatar
Zatem zostaje w tym raju zwanym Polską, gdzie zesłał mnie Bóg Jahwe. Zostaję z Jego i własnej woli. Zostaję by walczyć o bezcenny dar Jahwe: wolność wolnej woli.

Ani to mądre ani błyskotliwe
avatar
Bóg? A nie Demiurg? To jak opowiedzenie się po stronie PiS przeciw PO, tylko na innym poziomie. Ja odrzucam obu, bo im nie chodzi o moje dobro, czy cokolwiek mojego, tylko o mnie - bym stanął w tym, a nie innym szeregu.
Inteligencja i erudycja, świadomość - te wszystkie jeszcze nie świadczą o rozsądnym władaniu swym życiem.
Ale tak, ruszaj na wojnę - tylko czy nie szkoda energii potrzebnej na walki religijno ideologiczne? Ktoby jej nam nie dał, bóg czy demiurg, to trwonienie jej na waśnie jest pójściem w jedną ze ślepych uliczek. Choć z drugiej strony złe intencje generują też pozytywne efekty, których nikt się nie spodziewa...
I mam nadzieję, że będziesz szczery jak Osho Rajnesh w budowaniu nowego kościoła.
avatar
Postulat w o l n e j woli ogranicza

i nasza ludzka biologia

/która sprawia, że nie kontrolujesz nawet własnej fizjologii/

i odebrane w kołysce nauki

/które uniemoźliwiają ci sięganie po coś więcej niż tylko to, co ci wpojono/

i obowiązująca obyczajowość oraz jej nakazy

/których przekroczenie skutkuje sankcjami włącznie z wykluczeniem/

i uboga kieszeń

/która ogranicza i twój rozmach, i światowy zasięg/

i twoja płeć

/która determinuje określone przymusowe damskie l u b męskie skutki/

etc., etc.

Wolna wola to klasyczny przykład masła maślanego. Niby jest, ale szkoda nawet o tym gadać
avatar
Bóg /Demiurg, Pankreator/ obdarza nas określonym życiem, które z wolną wolą,

czyli z wolnością wyboru

ma niewiele wspólnego. Nie możesz jako człowiek latać i pływać jak łabędź, żyć tak długo jak sekwoja, będąc kobietą zostać księdzem czy będąc facetem urodzić dziecko, będąc alkoholikiem nie uczestniczyć w kolizjach drogowych itd., itd.


W bardzo wąskich ramach m o ż e s z jedynie być lepszym lub gorszym człowiekiem, lepszym lub gorszym ojcem, żołnierzem, specjalistą, patriotą, parafianinem, poetą, kochankiem itp, itp.

W najistotniejszych sprawach nie decydujesz
avatar
Napisałam

W najistotniejszych sprawach NIE TY decydujesz.

Twoja wolna wola dotyczy co najwyżej wyboru

kawa czy herbata

dzisiaj czy jutro

stać czy leżeć

PiS czy PO

et cetera, et cetera, et cetera
© 2010-2016 by Creative Media
×