Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 38,6-9
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-04-01
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1238

`Juda wziął dla Era swego pierworodnego żonę, której było na imię Tamar` Czyli Juda z jednego rodu Sema wziął dla Era, swego pierworodnego syna, potomka z dwóch rodów Sema i Chama, żonę o umownym imieniu Tamar - palma daktylowa, umownie zwane rodzaje informacji `Lecz Er, pierworodny Judy, czynił zło przed Panem i dlatego Pan pozbawił go życia` Czyli lecz Er o umownym imieniu, rodzaj informacji, pierworodny syn Judy potomek z dwóch rodów Sema i Chama, myślą, słowem i uczynkiem czynił przed Wszechmogącym Bogiem, falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją. A za czynienie falowych zakłóceń, poniósł Er, pierworodny syn Judy potomek z dwóch rodów Sema i Chama, śmiertelne konsekwencje. Wszechmogący Bóg pozbawił go życia, sprawił że zaprzestały oddziaływania informacyjne Era, umownie zwanego rodzaju informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją `Wtedy rzekł Juda do Onana: Obcuj z żoną brata swego i wypełnij wobec niej obowiązek powinowatego, aby zachować potomstwo bratu twemu` Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Judy do Onana, aby obcował z żoną brata swego i wypełnił wobec żony brata swego, nakaz zwyczajowego prawa moralnego, poślubienia wdowy przez brata zmarłego męża, aby zachować potomstwo bratu swemu, i zapewnić ciągłość rodu `Lecz Onan, wiedząc, że to potomstwo nie będzie należało do niego, ilekroć obcował z żoną brata swego, niszczył nasienie swoje, wylewając je na ziemię, aby nie wzbudzić potomstwa bratu swemu` Czyli lecz Onan, wiedząc o nakazie zwyczajowego prawa moralnego, aby poślubić wdowę przez brata zmarłego męża, i zachować potomstwo bratu swemu, że to potomstwo nie będzie należało do niego, tylko do zmarłego brata. Nie usłuchał mowy słów Judy, ojca swego i nakazu zwyczajowego prawa moralnego, aby zachować potomstwo bratu swemu, ilekroć obcował z żoną brata swego, niszczył nasienie - informacja o całości rodzaju informacji jego, wylewając je na ziemię - rodzaj informacji, aby nie wzbudzić potomstwa bratu swemu synowi Judy potomkowi z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 38,6-9)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×