Przejdź do komentarzyKsięga Rodzaju 38,10-12
Autor
Gatunekpopularnonaukowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-04-02
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1246

`Panu nie podobało się to, co czynił, dlatego i jego pozbawił życia` Czyli Wszechmogącemu Bogu nie podobało się to, że Onan syn Judy potomek z dwóch rodów Sema i Chama, nie usłuchał mowy słów Judy, ojca swego, i nie wykonał nakazu zwyczajowego prawa moralnego, aby zachować potomstwo bratu swemu, i zapewnić ciągłość rodu. Dlatego i Onana, syna Judy potomka z dwóch rodów, Wszechmogący Bóg pozbawił życia, sprawił że zaprzestały oddziaływania informacyjne Onana, umownie zwanego rodzaju informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją `Wtedy rzekł Juda do Tamary, synowej swojej: Zamieszkaj jako wdowa w domu ojca swego, aż podrośnie Szela, syn mój. Myślał bowiem: niech przynajmniej on nie umrze, podobnie jak jego bracia. I poszła Tamar i mieszkała w domu ojca swego` Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Judy do Tamary, synowej swojej, żony Era i Onana, by zamieszkała jako wdowa w domu ojca swego, aż podrośnie Szela syn Judy z dwóch rodów Sema i Chama: Myślał bowiem Juda: Niech przynajmniej Szela nie umrze, podobnie jak jego bracia, Er który myślą, słowem i uczynkiem, czynił falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją, a za czynienie falowych zakłóceń poniósł śmiertelne konsekwencje. I Onan, który nie usłuchał mowy słów Judy, ojca swego, i nie wykonał nakazu zwyczajowego prawa moralnego, dlatego i on poniósł śmiertelne konsekwencje. I poszła Tamar do domu ojca swego, bo usłuchała mowy słów Judy, teścia swego, i mieszkała w domu ojca swego :A po upływie wielu dni umarła córka Szuy, żona Judy. Gdy minął czas żałoby, poszedł Juda z przyjacielem swoim Chirą z Adullam do Timny, do tych którzy strzygli jego owce` Czyli a po upływie wielu dni zakończyła się destrukcja córki Szuy, z jednego przeklętego rodu Chama, żony Judy z jednego rodu Sema. Gdy minął umowny czas żałoby po córce Szuy, żony Judy, poszedł Juda z przyjacielem swoim Chirą, z jednego przeklętego rodu Chama, z Adullam do Timny, miast przeklętych potomków Kanaana, syna Chama, do tych, którzy strzygli jego owce. Analogicznie do każdego z nas byśmy, myślą, słowem i uczynkiem, nie czynili falowych zakłóceń w systemie duchowo - informacyjnym, i usłuchali nakazu mowy słów Boga Wszechmogącego Pisma Świętego. I nie byli pozbawieni życia wiecznego w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości - Eden (Rdz 38,10-12)

  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×