Przejdź do komentarzytekst bez tekstu
Tekst 87 z 189 ze zbioru: Garb
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz / poemat
Data dodania2019-01-17
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1607

Tekst jest po to

Buy sprawdzic

Czy zostanie opublikowany

Czy z automatu usunięty

  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Jeżeli kasuję jakiś tekst, a autor uparcie zamieszcza go powrotem, to czasowo cofam takiej osobie prawo do automatycznej publikacji. Utwory muszą czekać na akceptację.
avatar
Publikuję kilka razy i zazwyczaj coś usuwam bo nie wiem co jest powodem usunięcia, nazwisko , bezpośrednia sugestia itp.

To co piszę jest jednak paradą która mnie porusza,-
- zaistniały dysonans w przeżywaniu tragedii -kiedyś i teraz. Trudno zapomnieć tamtą pogardę i zdziczenie które trwa do teraz.
W spektaklu klątwa na czas żałoby usunięto końcowy epizod wynajęcia płatnego mordercy na J. Kaczyńskiego i zastąpiono go ciszą za obecnie zmarłego. Przypominam że to taka wolność artystyczna której nie powinno się interpretować :-)
Ja też powstrzymam się do końca tygodnia i nie będę wytykał palcem tego co jest faktem a nawet przykrym symbolem naszych czasów.

Proszę czasami o którą informację - powinna wystarczyć .
avatar
Info dla szan. Czytelnika:

każdy tekst LITERACKI jest po to, by ludzi komunikował ze sobą - nie po to, żeby nawoływać do wiecznej nieustannej naparzanki i z szabelkami wojenki.

Ten u Autora męczliwy nadmiar buzującego testosteronu warto spożytkować - ale nie tutaj, a na bokserskim ringu
avatar
Emilio ten teks był dla sprawdzenia czy mój ban jeszcze działa .
© 2010-2016 by Creative Media
×