Przejdź do komentarzyZnaczenie piłeczki
Tekst 30 z 134 ze zbioru: Blaski i cienie
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2019-04-10
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1452

Znaczenie piłeczki


Jedna maleńka piłeczka pinpongowa niewiele znaczy wobec ogromnego statku. Potrafi utrzymać się na wodzie, nawet gdyby była uszkodzona. Inaczej rzecz ma się ze statkiem, który podczas poważnej awarii idzie na dno. Siłę piłeczek widać wtedy, gdy całą wolną przestrzeń statku wypełni się piłeczkami, które spowodują wynurzenie się kolosa. Piłeczka, choć mała, jednak utrzymuje się na wodzie i potrafi pewien ciężar utrzymać na sobie.

Również takimi piłeczkami są paciorki różańca w naszych dłoniach. Niepozorne, maleńkie piłeczki. Wysyłane przez nas na drugą stronę do Matki Bożej. Być może po prostu nie zdajemy sobie sprawy z ich wartości, być może uważamy je za coś maleńkiego, słabego, niezdolnego dokonać wielkich rzeczy w naszym życiu.

A przecież każdy paciorek ma w sobie większą moc, niż piłeczka pinpongowa. Zbierane przez wiele lat utworzą tak wielką moc, zbudują tak dużą platformę, że niegroźne stanie się żadne morze zła.


Młody człowiek narażony jest na wiele burz życiowych, dlatego od najmłodszych lat powinien zbierać „ piłeczki - paciorki”, aby uniknąć pójścia na dno.


  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×