Przejdź do komentarzyJesteś potrzebny
Tekst 35 z 134 ze zbioru: Blaski i cienie
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2019-04-13
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1474

Jesteś potrzebny


Zdarza się, że człowiek przeżywa wewnętrzną rozterkę o swojej małości, a nawet bezużyteczność swojej egzystencji.  Niekiedy wola wplątuje się w myśli samobójcze. Człowiek nie może rozwijać się normalnie.

Zapewne nie ma kogoś takiego, kto nie widział wnętrza zegarka, tysiąca kółek, większych i mniejszych, które mają swoje miejsce, jedno nie wchodzi w kolizję z drugim, a współdziałają w jednym mechanizmie.

Wobec tak ogromnej ilości kółek, trybików, śrubek i pokręteł, człowiek zachwyca się dziełem mistrzowskiej mechaniki. Niektórzy są pełni uznania wobec twórcy zegara, który  wymyślił tak skomplikowany mechanizm, wiedział, gdzie umieścić dany trybik, aby każdy był na właściwym miejscu.

Cóż wobec tego sądzić należy o Stwórcy człowieka i Jego mądrości?

Bóg, który dał człowiekowi życie, wobec niego posiada najwspanialszy plan. To On, według tego planu umieszcza człowieka we wspólnocie ludzi żyjących i jest potrzebny jak najmniejsze kółeczko czy trybik w mechanizmie zegarka.

Nie tylko potrzebny ale niezbędny!             

Jeżeli ktoś ci mówi, że jesteś potrzebny jak piąte koło u wozu, to nie znaczy, że jesteś niepotrzebny. O wszystkim rozstrzyga powołanie człowieka! Bóg wie, co czyni i wobec ciebie ma wspaniały plan, w który musisz się zaangażować. Nie wolno ci nigdy rezygnować z życia! Twoje życie jest niezbędne we wspólnocie żyjących ludzi, inaczej Bóg nie powołałby Cię do życia.


Morał!

Odkryj swoje powołanie. 

Przez wiarę i uczynki otwórz  drogę ku właściwej relacji z ludźmi i Bogiem.



  Spis treści zbioru
Komentarze (0)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
brak komentarzy
© 2010-2016 by Creative Media
×