Przejdź do komentarzyKonsekwencje i strzeżenie
Tekst 9 z 28 ze zbioru: Opowiadania historyczno - obyczajowe
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2019-09-21
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1069

Bóg Wszechmogący stworzył system duchowo - informacyjnej całości, w którym zjedzony owoc banana, bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt, oraz myśli, słowa i uczynki (Rdz 1,29-30; 6,5-6) Czynią destrukcyjne falowe zakłócenia w systemie. Jezus Zbawiciel jest wzorem człowieka dla człowieka, aby myślami, słowami i uczynkami nie czynić destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie, za które ponosi się konsekwencje. Analogicznie do ponoszonych konsekwencji biblijnych, którzy w notkach swoich świadomie nazywają horrorem np.  https://ddob.com/blogbook/frame/121758/na-podstawie-biblii-powstalby-niezly-horror-ksiega-rodzaju  Bez możliwości komentowania, czynią i świadomie przyczyniając się do czynienia destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie, aby wszyscy ponieśli konsekwencje biblijne. Świadomie pomijając, tych ludzi - zwycięzców, którzy nie czynili destrukcyjnych falowych zakłóceń, i nie ponosili konsekwencji, bo byli strzeżeni przez Boga Wszechmogącego i są dla każdego z nas wzorem w nie czynieniu destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie, i strzeżenia przez Boga Wszechmogącego (Rdz 28,15)

  Spis treści zbioru
Komentarze (3)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
" Bruce Wszechmogący "
Świetna komedia
Polecam!!!
avatar
Bóg uczynił ludzi r ó ż n y m i.

Także w zakresie nie/zakłócania falowego.

Dopominanie się
jednego wspólnego mundurka dla wszystkich
jest proszeniem się o gigantyczne kłopoty.

Nie ty, a Bóg tutaj rządzi
avatar
Zjedzony owoc banana
Bez nasienia
Nie czyni z nas barana
Bez wątpienia

I jedynie takie są te biblijne konsekwencje
© 2010-2016 by Creative Media
×