Przejdź do komentarzyKiedy Bóg Wszechmogący wiedział, że człowiek zgrzeszy?
Tekst 8 z 28 ze zbioru: Opowiadania historyczno - obyczajowe
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaartykuł / esej
Data dodania2018-11-01
Poprawność językowa
- brak ocen -
Poziom literacki
- brak ocen -
Wyświetleń1360

Bo wtedy gdy spojrzał Bóg Wszechmogący na wszystko, co stworzył, a było to bardzo dobre, czyli wtedy z pewnością nie wiedział, że stworzony człowiek zgrzeszy, czyli uczyni destrukcyjne falowe zakłócenia w systemie. To kiedy napewno wiedział, że człowiek zgrzeszy?

  Spis treści zbioru
Komentarze (10)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bóg jest w nas, i dlatego mamy takie a nie inne Jego oblicze
avatar
Tekst zatytułowany "Kiedy Bóg Wszechmogący..." nie jest ani artykułem, ani esejem
avatar
Wiedział,że wszystko jest dobre,tylko nie wiedział,czy człowiek taki jest?
avatar
I posłał syna.
avatar
@emiliapienkowska, @anettula. Czyli ponowne kłamstwo, oskarżenie i bluźnierstwo. Bo wtedy Bóg Wszechmogący wiedział na pewno, że człowiek zgrzeszy, gdy zbuntował się szatan (Iz. 14,14-15; Obj. 12,7-9) Wtedy też będzie negował rzeczywiste fakty i manipulował rzeczywistymi słowami Boga Wszechmogącego, jak wy. Aby człowiek zgrzeszył, czyli uczynił destrukcyjne falowe zakłócenia w systemie (Rdz 3,1-7) Wtedy też przeznaczył Jezusa Zbawiciela do zbawienia człowieka (Mat. 25,34)
avatar
kocham cie anetulla
avatar
Powtarzasz "rzeczywistymi słowami Boga Wszechmogącego" - chyba powinno być "przypisywanych przez wierzących Bogu Wszechmogącemu". Co to są "falowe zakłócenia w systemie"? - przecież to pseudonaukowy bełkot. Fala stanowi zakłócenie ośrodka, z definicji fala jest cykliczna. Nie jesteś pierwszym, który z religii w nieudolny sposób chce zrobić naukę przy pomocy narzędzi z epoki kamienia łupanego. Teraz proste pytanie, kto był pierwszy bóg, czy szatan?
avatar
@leo
Myśli i słowa o wysokiej częstotliwości wibracji, czyli zbieżne z Ewangelią Jezusa Zbawiciela, nie czynią destrukcyjnych falowych zakłóceń w systemie, natomiast myśli i słowa o niskiej częstotliwości wibracji, które nie są zbieżne Ewangelią Jezusową, czynią destrukcyjne falowe zakłócenia w systemie, za które ponosi się konsekwencje.
avatar
" Bruce Wszechmogący "
Świetna komedia.
Polecam!
avatar
Bóg Wszechmogący wtedy wiedział, że człowiek i szatan uczynią w systemie destrukcje.
Bóg Wszechmogący wtedy wiedział, że człowiek zje owoc banana, bez nasienia gdy szatan podjął z człowiekiem dialog negacji i manipulacji rzeczywistymi i rzetelnymi słowami Boga Wszechmogącego (Rdz 3) Analogicznie do współczesnych negacji i manipulacji rzeczywistymi i rzetelnymi słowami Biblii-instrukcji życia w systemie duchowo-informacyjnym, w którym człowiek medium szatana. Czynią w systemie destrukcje-źródło wszelkich dramatów, cierpień i śmierci, za czynienie w systemie destrukcji, na pewno poniosą konsekwencje w tunelu swoich uczynków.
© 2010-2016 by Creative Media
×