Przejdź do komentarzyGarść cytatów
Tekst 15 z 22 ze zbioru: Bizarre
Autor
Gatunekpublicystyka i reportaż
Formawiersz biały
Data dodania2019-11-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1116

GARŚĆ CYTATÓW

Zapisuję  takie smaczki z filmów. Ja wiem, że czasem to tłumacz stawia takie bobole, bo szybko tłumaczy i niechlujnie. A czasem i tłumacz nie pomoże, bo taki jest scenariusz. Ja sam czasem ( często) piszę szybko i niechlujnie, ale za moimi plecami nie stoi nikt, kto zająłby się redagowaniem. A scenariusze ktoś czyta, aprobuje i kupuje. No.

Oto one:

Porywanie dzieci to spora odpowiedzialność. ( serial kryminalny)Nie ma górnej granicy karmienia piersią. ( 1. 08. 17 „Informacje” TVP3 Kielce)Dzicy naziści ( „Normandia. Ostatni bohaterowie desantu”, odc. 1)„Wątroba mi dolega… - Wymuś na niej szacunek, strzel setę!” ( „Papierowy żołnierz”, film prod. Rosja)Silne pole elektromagnetyczne powoduje zwidy.Pamiętam Laos. Słyszałem o miejscu, gdzie 2 rzeki zawracają. ( 5 i 6 z filmu „Skeleton Man”)Ukąszenie prze człowieka często powoduje infekcje. ( serial kryminalny)Nielegalnie wydobył pocisk. ( „Policjanci i policjantki”)Formalną drogę wybierają jedynie ci, którzy markują robotę. ( serial kryminalny)Prawda to takie wyjaśnienie, którego oczekuje większość. Czasem lubię być nielubiany, co mnie zresztą martwi.Musimy mieć oko na pracowników. Kradną więcej niż klienci.Penis jest poważnym zagrożeniem dla świata.Jezus przed rozpoczęciem działalności zbawczej. ( Film „Świadectwo”)Życie to seria prób  zniszczeniowych ( Iggy Pop w filmie „Przetrwać: Metodą Huellebecqa”)Bo siła jest piękna ( Martyna Wojciechowska w reklamie szamponu).Nie po to rodzimy dzieci, by potem ktoś je krzywdził ( Matka w serwisie info).Nie zważając na suszę i upały, handlarze narkotyków rozpoczęli wojnę. ( „Predator 2”)Nie sądziłam, że tenisista może być groźny. ( „CSI Nowy York”)Czysty dźwięk jest coraz bardziej ukryty. ( Michał Jacaszek w „Antyfonie”)Zawsze kiedy rzucam picie, to piję :Perłę”. I robię to często. ( Robert Łysak)

No i zebrało się 21 pięknych cytatów, 21 jak nie przymierzając…

  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Seriale kryminalne, programy podróżniczo-krajoznawcze typu "Polacy zagranicą", Magda Gesler i jej "rewelacje", zamiana żon, damy i wieśniaczki, szkoła, sekrety sąsiadów, ostre cięcie, dlaczego ja?, lokalne dzienniki, filmy akcji nacelowane na epatowanie złem - itp., itp. - a jest tego wszystkiego od cholery! - to pokarm duchowy dla maluczkich.

Trudno tu znaleźć coś więcej niż... garść cytatów??

(patrz nagłówek)
avatar
Dlaczego?

Bo penis jest zagrożeniem dla świata (vide jeden z tych cytatów) - i vice na odwrót: świat jest rosnącym zagrożeniem dla penisa. Jak podają alarmujące statystyki, żywotność i jakość męskich plemników spadła w ostatnich dziesięcioleciach drastycznie i na łeb, na szyję
© 2010-2016 by Creative Media
×