Przejdź do komentarzywłóczę się za tobą po papierze
Tekst 4 z 217 ze zbioru: Zielone lustro
Autor
Gatunekpoezja
Formawiersz biały
Data dodania2019-12-17
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1555

zanurzam pióro

błękit atramentu

gdyby przemówił kałamarz

podpowiedziałby

wiele o nas


układam w zdania

na papierze szkicuję wiersz

słowa płynące ze stukotem

serca basem z drżeniem rąk


wiesz ty wiem ja


rozdzieleni jak kartka

w kratkę z zeszytu fiz-mat

jak pocztówka przedarta

nad Bałtykiem


zgubiłem klucz

zamknięte drzwi

nie odlecę z progu


włóczęgą po mieście

rozpoznaję siebie


tak mi brak


ostatni taniec ostatnia noc

jesienny powiew liści szum

zapach ust smak spotkań

twoje włosy na kanapie


wciągam nosem szloch

spocznę schowam

w kieszeni dłonie z losem


kilka listów spakowane

w zżółkłe koperty

wyblakły atrament

z czasem zamazany


doborem kleju z reklamy

żeby przemówił kałamarz

zanurzam pióro


  Spis treści zbioru
Komentarze (14)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Bardzo nostalgiczna ta włóczęga...miłość jak życie ma swoje koleje... Pozdrawiam z podobaniem :)
avatar
Mam mieszane uczucia. Jest w tym cos mocno pretensjonalnego. Ale tez nie sadze, zeby wiersz byl wyrazem perfidii. Niektore zbitki slow bardzo smieszne, np. Wciagam nosem szloch. Albo zapach ust, smak spotkan.
avatar
Dziękuję za odwiedziny.
avatar
[........]
avatar
Bardzo sugestywne wersy, jak strzały.
avatar
Co było dobre w podstawówce, nie uchodzi już w gimnazjum,

że o college`u zapomnij
avatar
Takie poetyckie atrybuty jak pożółkłe koperty, wyblakły atrament, kałamarz czy pióro /ze stalówką/ dzisiaj?? W 2020?!
avatar
Liryka szkolnej miłości, wyznawana ustami 13-latka, może rozczulać nawet do łez, jednak kiedy takie teksty pisze wąsaty dzieciaty 40-latek... Hallo??
avatar
Specjalnie na pani Emilii będę pisał w sieci 5G i nowoczesnymi nazwami sloganami i i innym badziewiem)
avatar
Będę nowoczesnym brnącym w wasze gówno zapytasz w czyje:)
avatar
Jak czytam Twoje teksty to zawsze mam do siebie żal , że nie mam znajomości_ nie nie siedzę w branży wyławiania talentów etc...
I do tego ta płodność - wieczne odrodzenie słowa . Większość tekstów innych autorów mnie nudzi , bo jest pozbawiona tego drugiego cienia,w którym chowają/ odnajdują się nieliczni. Pytanie na koniec - co zamierzasz zrobić z tym talentem? Przez ile lat będziesz ,, tu ,, wrzucać teksty? Co dalej? Dobre słowa powinny trafić w dobre miejsce. No to pojechałam - mam nadzieję, że z góry wybaczysz mi taką wylewność. Pozdrawiam bardzo serdecznie. Wykorzeniona rodaczka.
avatar
Jest w tym wierszu coś co mi się podoba, pozdrawiam serdecznie....
avatar
Tak, nie komentuję wszystkich Twoich utworów, choć czytam każdy, który się tu pojawi. Osobiście uważam, że to teksty piosenek, których nikt jeszcze nie zaprezentował.

Taka dygresja. Ostatnio uczestniczyłam w spotkaniu z Joanną Kołaczkowską i mogłam podziwiać jej piękny głos,którego pozazdrościć mogłaby większość piosenkarek a ona śpiewa i gra na scenie nie od dziś. A słucha się w mediach tych, którzy zdołali się przebić, niekoniecznie tak bardzo utalentowanych.
avatar
Jeszcze raz Wam wszystkim dziękuję i kłaniam się nisko:)

Pozdrawiam Was serdecznie:)Miłego:)
© 2010-2016 by Creative Media
×