Przejdź do komentarzyCzasami warto założyć różowe okulary
Tekst 31 z 78 ze zbioru: Przemyślenia z życia wzięte
Autor
Gatunekfilozofia
Formaproza
Data dodania2020-03-26
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1190

Czasami warto założyć różowe okulary


Świat widziany przez różowe okulary jest o wiele piękniejszy i radośniejszy.

Takim go widzą optymiści.



 


  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
W pragmatycznej Ameryce przeprowadzono badania, z których wynikało, że ci, co noszą różowe okulary, dłużej - i pogodniej - żyją niż tzw. racjonaliści oraz cała ponura reszta RAZEM WZIĘCI.

Najszczęśliwszym narodem w Europie są...

No, właśnie - która nacja?
avatar
Tsmat, stąd w tytule jak byk stoi „czasami”. ;D Co nie znaczy, że trzeba dać się zwariować w tych czasach. Trochę radości, optymizmu, ba, nawet szaleństwa, nigdy nie zawadzi, a wręcz pozwoli na jako takie zachowanie równowagi psychicznej. Również pozdrawiam. :)

Emilio, i to jest prawda. Nie potrzeba badań naukowców, aby dojść do takiego wniosku. To się widzi i czuje. :)
Najszczęśliwszym narodem w Europie są oczywiście Finowie. I to nie tylko w Europie, ale i na Świecie. Parę lat temu wyprzedzili Norwegów.
avatar
Nie. Już nie zza kręgu polarnego Finowie - a Duńczycy.

To najnowszy ranking
avatar
Michalszko nie lubię ich ściągać :) Serdeczności w rózowych okularach :)
avatar
No coś Ty, Emilio, z tego co wiem, rok temu byli jeszcze Finowie, Duńczycy byli na drugim miejscu. Czyżby w ciągu roku Finowie przestali być szczęśliwymi? Ojej, biedni. ;)

Marto, i nie ściągaj. ;) Przynajmniej jeszcze nie. Miejmy nadzieję, że dożyjemy takich czasów, że nie będą nam już potrzebne. ;D
© 2010-2016 by Creative Media
×