Przejdź do komentarzyBrutalnie miła niedziela
Tekst 29 z 30 ze zbioru: Bajerrra!
Autor
Gatunekobyczajowe
Formaproza
Data dodania2020-03-29
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1009

BRUTALNIE MIŁA NIEDZIELA

Tak sobie to dziś zrobiłem. Spać do kiedy się da. I nie zrywać się, ale powolutku. Trzy kanapeczki na śniadanie, każda z innym serem.  I kawusia do tego. I papierosek do kawusi. A potem leniwie do łazieneczki, myju myju. Piwo z lodówki do plecaczka i noga dupa naprzód na spacerek. Na świecie cieplutko, wiaterek, i świat pachnie wiosną.

Usiadłem na kładce nad torami i tam wypiłem piwo. Ptaki mi śpiewały. Papieros, a potem odrobina frajdy dla dorosłych. I spacer w stronę domu, ale krętymi ścieżkami. Patrzę w lewo, patrzę w prawo, robię zdjęcia drzewom. Idę, zatrzymuję się i idę dalej. Tu wrona ze mną gada. Tam kwiaty kwitną. Przysiadam na ławce, oddycham wiosną i znów patrzę na ptaki. Jest ciepło, spokojnie, leniwie.

A potem walę się na kanapę i słucham Po Prostu „Madonna + Jackon= Prince”.  I jest mi tak miło, ze po prostu bardziej się nie da.

A potem leniwie, leniwie. I jeszcze jedno piwo. Chociaż Oleksandr Łukaszenko poleca hokej i jazdę na traktorze, to ja wolę taki leniwy spacer z piwem. A potem leżenie na kanapie. Bo wiem, że jutro poniedziałek.


  Spis treści zbioru
Komentarze (5)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Rzeczywiście, miło :-)
avatar
Dolce far niente, jak mówią Włosi.
Tak trzymać.
avatar
Ciekawe, kto te trzy kanapeczki niedzielne przygotował, potem garnki pozmywał, obiadek pyszniutki niedzielny upichcił, znowu garnki pozmywał, kotki nakarmił, kwiatki podlał, kolacyjkę serwował, te garnki apiać pozmywał i - nieźle skonany - wreszcie miał niedzielę??
avatar
Rzeczywiście, jak na niedzielę dosyć była brutalna (patrz tytuł).

Miejmy nadzieję, że to tylko taki jednorazowy eksces
avatar
Obiad? W niedzielę? Najczęściej pomijam ten punkt programu w ten dzień. Więc nie pozostawiam za sobą brudnych garów. Jedzenie w ogóle jest przereklamowane. I może dlatego mam niedowagę.
© 2010-2016 by Creative Media
×