Przejdź do komentarzyA kto to... toto?
Tekst 77 z 105 ze zbioru: Wiersze satyryczne
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2020-06-22
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń834

A kto to... toto?


Małe toto,

Brzydkie toto,

Niechlujne toto,

Narcystyczne toto,

Megalomańskie toto,

Władcze toto,

Bogobojne toto,

Staroświeckie toto,

Nieużyte toto,

Chamskie toto,

Zawistne toto,

Nienawistne toto...


Nieszczęśliwe toto.


A świat taki piękny!





  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
To człowiek zapaskudza świat dookoła: wody, powietrze i gleby.

Przejdźmy się na spacerek po najbliższej okolicy. Ile wszędzie śmieci! Jaki syf peciarni, maseczek, kapsli, podpasek, prezerwatyw, opakowań po pizzy, puszek po piwie...
avatar
A któż to może być. Aż tyle złych cech na pewno nie posiada człowiek. Może to jakaś ideologia.

Pozdrawiam.
avatar
To przekonanie o naszej wyższości sprawia, że

NIKOGO I NICZEGO NIE SZANUJEMY

można nasrać - pardą!!! - na wszystko i na wszystkich!
avatar
Niestety masz rację, Emilio. Teraz jeszcze podli, głupi ludzie dokładają Matce Naturze nowości: maseczki i rękawiczki.
O tak, można... ale do czasu. W końcu przyjdzie kryska na Matyska. Matka Natura się odwdzięczy... Już się zaczęła odwdzięczać.


Posiada, posiada, Pulsar. I z pewnością wiesz kto. ;) A takich jest niestety więcej. Tu też.
Słyszałam, że teraz w Polsce modne jest wśród pisowców określenie, że LGBT to nie człowiek a ideologia. Ukuł je wielce szanowny Prezydent Polski... A może powtórzył je za naczelnikiem? ;)
Również pozdrawiam.
avatar
Niestety -tekst pełen pychy i pogardy .
A po co tak ?
Wystarczy merytorycznie .
Ale czy stać na to autorkę ?
Po co tak ?
Tak naprawdę tekst ubliza samej autorce - nie o to chodzi kto komu dokopie . Chodzi o prawdę i ku niej idźmy .
avatar
Co Ci się, Rozar, w moim satyrycznym teście nie podoba? Masz jakieś skojarzenia?
Dobre: „Chodzi o prawdę i ku niej idźmy”? A do jakiej prawdy, skoro każdy ma swoją?
OK., powtórzę raz jeszcze:
Każdy widzi, co chce, i jak chce. Ja akurat widzę zupełnie odwrotnie... Ale wybacz, nie będę z Tobą jednak dyskutować na tematy polityczne. Tak postanowiłam już dawno temu, zaraz na początku, kiedy przeczytałam kilka Twoich tekstów. Doszłam wtedy do wniosku, że dyskusja z Tobą jest z góry skazana na porażkę. Jesteś zatwardziały w swoich poglądach i nie ma najmniejszych nawet szans, aby ona była konstruktywna.
Pozdrawiam serdecznie oraz miłego dnia życzę. :)
avatar
Ape, toż zauważam: — A świat jest taki piękny... :) Oczywiście, że dobro trzeba zauważać. Ale zła też nie da się nie zauważyć, i trzeba je piętnować. Od tego m.in. są satyry. I wcale nie trzeba mieć złego dnia (wręcz przeciwnie), żeby je pisać. ;)
avatar
Człowiek jest taki, jaka jest jego genetyka i kindersztuba;

inaczej mówiąc,

coś wyniósł z domu, tym potem całe życie emanujesz. Trudno do ludzi mieć pretensje o to, że mieli nie tych rodziców i nie takie w chacie wychowanie
avatar
Toto nie ma winy, że se lubi wypić.
Nie ma picia bez przyczyny.
Bez przyczyny nawet z picia nici.
© 2010-2016 by Creative Media
×