Przejdź do komentarzyDlaczego Rafał ?
Tekst 205 z 240 ze zbioru: Znak czasu
Autor
Gatuneksensacja / kryminał
Formaartykuł / esej
Data dodania2020-07-10
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1159

Nic nie słyszałem by kandydat  R. Trzaskowski …..cokolwiek sensownego powiedział .

Dosłownie nic .

Same frazesy typu ,,silny prezydent, , , ,, niezależny prezydent,, ( oba stwierdzenia pomimo że są frazesami to też oczywistymi kłamstwami  (PO jest zależna i to bardzo). Słyszałem też ,,prezydent którego szefem są Polacy,,  lub ,,prezydent wszystkich ,,itp. Słyszałem o dofinansowaniu służby zdrowia ( co jest niesprecyzowaną i nie określoną w liczbach ulotną obietnicą  )– frazesy, frazesy .

Zakładam jednak !


Że jestem uprzedzony a może i zmanipulowany dlatego chcę wypisać w punktach co ten człowiek chce zrobić .

Bo nie dość że mam problem by człowiekowi temu w cokolwiek wierzyć,--- ale gdyby już nawet to nie wiem w co ?!

Piszę i  NIE WIEM --co mam napisać   w owej rubryczce .


Jego oponent ma jasny i sprecyzowany program – to oczywiste nie ma co się rozpisywać.  Ogólnie  A. Duda  chce kontynuacji. Wiemy co było więc wiem na co głosuję – proste i oczywiste.


W wypadku Trzaskowskiego dosłownie nie mam pojęcia .

Dlatego zwracam się do szerokiej tutaj loży zwolenników R.T, - dlaczego on ?

Co skłoniło do takiej a nie innej postawy , jaka obietnica , co konkretnego zadecydowało ? Proszę o odpowiedź bym mógł w rubryce pod tym kandydatem cokolwiek napisać .


Taka analiza- podpowiedź  pozwoli uzupełnić mą wiedzę ale  też określić, czy świadomie szanowna loża głosuje. Czy aby nie jest tylko nastawiona przeciwko partii PiS i w konsekwencji dochodzi do desperackiej i niebezpiecznej  postawy -,,ktokolwiek- tylko nie PiS,, . A może zdarzyć się każdy . Np. zwolennik szemranych interesów handlu kamienicami lub obcy agent złego sąsiada lub zwyczajny folksdojcz albo ruska onuca.   

Lub- brrrr  narkoman w rękach ciemnych sił . Nie wiemy kogo nam ferują ,,siły ciemności,, więc musimy coś wiedzieć – najlepiej dużo – a tu nic .

Dlatego zwracam się o pomoc – DLACZEGO RAFAŁ  ?



  Spis treści zbioru
Komentarze (2)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Skoro w USA - i na Ukrainie - na prezydenta ludzie wybrali aktora, w solidarnościowej Polsce zaś elektryka, dlaczego dzisiaj nie mielibyśmy zagłosować na syna jazzmana??
avatar
Człowiek sprawdza się jako przywódca nie w deklarowanych obietnicach i kiełbasie wyborczego programu - a w praniu
© 2010-2016 by Creative Media
×