Przejdź do komentarzyPo wyborach na gorąco
Tekst 255 z 255 ze zbioru: Zlepek klepek
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2020-07-13
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1020

Że frekwencja nic nie znaczy

przekonałem się dziś rano

choć mobilizacja była

trochę za słabo trzaskano

  Spis treści zbioru
Komentarze (20)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Frekwencja na poziomie plus minus 70% oznacza, że prawie 1/3 Polaków pokazała OBU PANOM KANDYDATOM żółtą kartkę. Wygrana któregokolwiek z nich na poziomie plus minus 50% pozostałych 2/3 /aktywnych wyborców/ to rachunek

50/100 x 2/3 = /w przybliżeniu/ 30% /dorosłego społeczeństwa/

Co przez to należy rozumieć?

Że ZALEDWIE 1/3 rodaków popiera panujący u nas system sprawowania władzy??

Ja nie matematyk, więc może niech ten temat dalej pociągnie jakiś szan. Specjalista
avatar
Mowa - oczywiście - o OBECNYM polskim modelu sprawowania władzy prezydenckiej
avatar
Idąc dalej tym tokiem myślenie można by założyć, że przy frekwencji 100% wynik wyborów byłby podobny. Chociaż na jednego z kandydatów zagłosowałoby trochę więcej niż 50%. Dopiero przy frekwencji 200% można by mówić o tym, że prawie 100% głosujących zagłosowało na jednego z kandydatów, a jednak nie wygrał wyborów.
avatar
Sprawa jest prosta - prawdziwe wybory odbyły się w nocy po zamknięciu lokali wyborczych.
avatar
Zawsze mówiłem, że wybrańcy mają w sumie niewielkie poparcie a poza tym urząd prezydenta w tym kraju, to niepotrzebna strata pieniędzy...
avatar
Cały ten proces jest do zaskarżenia, tak że Duda ma szansę być prezydentem wszystkich Polaków, ale tylko w Polsce. I uznawany tylko przez Polaków.
avatar
szczegóły zachowam dla siebie. Ponieważ nie widzę możliwości interwencji prawnej. Konsul mi powiedział, że jak mnie jeszcze raz zobaczy, to pójdzie pracować na kopalnię.
avatar
Gdyby ktoś nie załapał jeszcze F I N A L N E J wymowy tej mojej arytmetycznej wyliczanki (patrz komentarz wyżej), dodać koniecznie trzeba, że z rachunku tego wynika wniosek nr 2 taki, że aż

2/3 dorosłych Polaków wystawiło OBU PREZYDENTOM pomarańczowe kartki...

co pokazuje poziom frustracji /obdarowanego tarczą antykryzysową, kiełbasą wyborczą, trzynastą emeryturą, 500 plus, 300 plus etc., etc./ naszego wielkiego walecznego narodu.

Pora zrozumieć, że WSPÓŁCZESNY zwykły najzwyczajniejszy Polak oczekuje nie igrzysk i nie chleba - a wolności. O całą resztę zadba sam

W O L N O Ś C I
avatar
Emilio - nie pokazali kartki tylko obojętność .

Marian - to nie te czasy !!
Gdy wygrał Komorowski to przypominam dwa miliony głosów były nieważne .Twoi faworyci liczyli !!!
I drogi Marianie na Boga - ta zbrodnia- oszustwo nie oburzyła cię
To był dopiero numer - ale od fanatyków nie oczekuję i nie wymagam spostrzegawczości ani zwykłej refleksji .

No i może ktoś spróbuje powiedzieć który to postulat Trzaskowskiego zdecydował że pan/pani na niego głosowała . Bo ja twierdzę że nikt nie wie - ale może się mylę .
Pokażcie że głosowaliście z głową .
Choć wątpię
Normalnie beka – udowadniam i zarzucam wam nieświadomość . ))))
avatar
Rozar, ciebie znowu wypuścili?
Odpowiem ci na pytanie, dlaczego tak różne mamy zdanie.
Otóż dlatego, że ja myślę samodzielnie, a ty nie masz własnego zdania. W związku z tym trudno nawet dyskutować o różnicy zdań.
avatar
Nie te czasy powiadasz. No, właśnie że te.
avatar
A teraz coś ci udowodnię. Ty i twoja capia rodzina jesteście komuchami, którzy nie mają nic. Ani kreatywności, ani kapitału. To wyciąganie ręki to nic innego jak wyciąganie ręki po pieniądze. Gdyby nie Unia Europejska, to wyplatalibyście słomkowe kapelusze. W tym kraju prawie połowa obywateli pracowała, żeby się czegoś dorobić. A teraz chcecie ich z tego obedrzeć. Żeby spełnić obietnice wyborcze.
avatar
Potraficie tylko kraść, użalać się nad sobą i padać ma kolana przed ociekającymi złotem bożkami.
avatar
Drogi arciełku
- oznajmiam że ani nie kradne
ani też nie jestem bidny
- jestem kupcem !
i to z dobrej rodziny .
avatar
Zrób sobie zdjęcie w jarmułce, to uwierzę.
avatar
Ale kupujecie Madagaskar? Nie ma to jak kawałek własnej ziemi.
avatar
To jest bardzo ciekawe zjawisko natury politycznej i socjologicznej. Tym razem te huncwoty się przebrały za własnych prześladowców.
avatar
Nawet jednego położyli obok królów. Chwileczkę, dwóch.
avatar
Czujecie, jak zaczynają murszeć? Jeszcze płyną dotacje, a mury już przemawiają innym duchem. Za dwa lata tramwaje zaczną zgrzytać.
avatar
Stary się marzy kontynuacja ich świata. Gdzie tu postęp?
© 2010-2016 by Creative Media
×