Przejdź do komentarzyO wspierającym Franku
Tekst 44 z 152 ze zbioru: Franek i Genia wciąż aktywni
Autor
Gatuneksatyra / groteska
Formafraszka / limeryk
Data dodania2021-01-07
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1248

O wspierającym Franku


Polityk Franek z okolic Nowin

rzekł, że jesteśmy wysłać gotowi

obronę terytorialną,

wobec przyjaciół lojalną,

która udzieli wsparcia Trumpowi.

  Spis treści zbioru
Komentarze (9)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
"Za późno już... tralala! Chciałoby się zaśpiewać. Terytorialsi nic tu już nie pomogą, skoro większość republikanów za wczorajsze zamieszki potępiła narcyza Trumpa.
Wiadomo, że dla pisowców, a zwłaszcza dla "bezobjawowego" PAD to wielka tragedia, ale dla świata to pierwszy mały krok do poprawy sytuacji...
avatar
A ciekawe czy Maciarewiczowe wojsko wie, gdzie jest Ameryka.
avatar
Przyjaciele, zmieniani jak te rękawiczki - to murowani wrogowie, ale tylko krowa nie zmienia rękawiczek
avatar
Pani Emilio, Michalszko i Marianie, bardzo dziękuję.
avatar
Marianie, terytorialsi mogą znać Ameryki. Jest kilka wsi w Polsce o takiej nazwie ;)

Co do treści - wypowiedzieli się za mnie już przedmówcy.
avatar
Oj dobre , dobre Janku :) Pozdrawiam serdecznie :)
avatar
My gotowi, ale czy oni zechcą? Ważne też, czy znają język murzyński.
avatar
Atram, Hardy i Optymiosto, bardzo dziękuję. A czy terytorialsi znają język murzyński? Chyba tak, oni wszyscy, podobnie jak ,ich mocodawcy, wszystko "umią".
avatar
Oczywiście. Kiedyś Lepper podobno był w Ameryce na proteście rolników i nie mógł się nadziwić, że rolnicy dostosowują się do poleceń jednego policjanta. Przecież ich było wielu - rolników.
© 2010-2016 by Creative Media
×