Przejdź do komentarzyZima jest kobietą
Tekst 25 z 28 ze zbioru: Niby-bajka
Autor
Gatunekprzygodowe
Formaproza
Data dodania2021-01-29
Poprawność językowa
Poziom literacki
Wyświetleń1150

Zima jest kobietą


I tak jak wszystkie kobiety — zmienną jest. To widać i czuć, czasem też i słychać. Nawet w ciągu jednego dnia potrafi się parokrotnie zmieniać. W nocy na przykład sypie gęstym śniegiem, rano jeszcze też, ale w ciągu dnia chlapie już tylko deszczem... i śnieg znika. Po to tylko, by w nocy znów zacząć sypać jak z worka ogromnymi płatkami. Takie ma kaprysy i nic na to poradzić nie można.



Jak na prawdziwą kobietę przystało lubi się też stroić. Jej ozdoby napotkać można w wielu miejscach. Robią niesamowite wrażenie. Są piękne i bardzo oryginalne. Wszystkie oczywiście pysznią się na białym tle.





  Spis treści zbioru
Komentarze (4)
oceny: poprawność językowa / poziom literacki
avatar
Może zima jest kapryśna jak kobieta ale za to jak zadziwia :):) Piękne zdjęcia Michalszko :) Pozdrawiam :)
avatar
Dziękuję, Marto! Też tak myślę i bardzo lubię ją fotografować. Buziaki!
avatar
Zima, wiosna i jesień są kobietami, lato /to lato, a nie ten Lato/ zaś to hermafrodyta.

To gdzie ci mężczyźni??
avatar
U nas pani Zima znów kaprysi i w ciągu nocy zmieniła się nie do poznania. Przed chwilą wróciłam z lasu "z kijkowania" to zaobserwowałam, że śnieg się topi bardzo szybko. Od wczoraj pada deszcz.
Fakt, widać że Matka Natura woli kobiety. ;) Nie wiem, czy "ten Lato", który najpierw kojarzył mi się dobrze a później przestał jest hermafrodytą... Ale to przecież nie ma znaczenia.
© 2010-2016 by Creative Media
×